Çiçekli Taç Yaptım

Geçen cumartesi gecesi ben hevesle Tarihin Arka Odası'nı izlerken küçük kardeşim de sıkıntıdan evdeki çekmeceleri karıştırmaya başladı.Benim taa ortaokuldayken pul ve boncuklardan yaptığım çiçekleri buldu.Bu çiçeklerin bazıları zaten evde benden habersiz, muhtelif vitrin köşelerine yerleştirilmişti; nihayet kalanları da bulduk.Birden esti kardeşimin pek sevmediği bir tacı süsledim epey beğendi sonra kalan çiçekleri de yanımda getirdim Ankara'ya.İşte bu da benim yaptığım:

Kardeşime yaptığımda yapraklar yoktu ben kendiminkine ekledim ama emin değilim belki çıkartabilirim.Yorumlarınızı bekliyorum:)

2 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

güzel olmuş bence yapraklı, çıkarma :)

BLOOM dedi ki...

teşekkürler marjocum sözünü dinlicem;)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter