Gossip Girl'de Bu Sezon Neleri Sevdim?

Blair'in Walter elbisesini ve Louise Green şapkasını...

Vanessa'nın Siman Tu kolyesini...

Blair'in Reem Acra elbisesini...

Blair'in Ralph Lauren şapkasını...

Serena'nın Nanette Lepore paltosunu...

Vanessa'nın L.A.M.B çantasını...

Serena'nın J.Mendel elbisesini...

Olivia'nın Intermix elbisesini...

Bree'nin Hugo Boss elbisesini...

Jenny'nin Alexandre Birman ayakkabılarını...

Blair'in Alberta Ferretti elbisesini...

çoook beğendim.Bakması bile keyif benim için:)
(kaynak)

8 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

Bu dizide ki kıyafetler kesinlikle insanı baştan çıkarıyor :))

tcozturk dedi ki...

Sadece bayan elbiselerine mi bakıyosun dizide? Erkek giyimine de yer ayıralım lütfen :P

SirEvo dedi ki...

Sırf şu hatunlar için izlenecek bir dizi aslında Gossip Girl ama indirmeye üşeniyorum. :D

BLOOM dedi ki...

@sirevo 3. sezonun ortasına geldi ama izlemeye başlayınca sarıyo.tavsiye ederim:)

SirEvo dedi ki...

720psi varsa indireyim bakayım 1-2 bölüm, sağol. :)

BLOOM dedi ki...

tehparadox'ta bulabilirsiniz üstelik düzenli update ediliyor.

SirEvo dedi ki...

Gossip.Girl.S01.iNTERNAL.720p.HDTV.x264-TvT olarak buldum. Site tavsiyesi için teşekkürler ama torrentten bulamadığım bir şey olmadı şimdilik. Olursa bakarım oraya da :)

BLOOM dedi ki...

eski bölümleri torrentte indirmek biraz zaman alır diye diğerini söyledim.ama bulabilmenize sevindim.umarım dizi hoşunuza gider.bu arada chuck bass kısa sürede en sevdiğiniz karakter olabilir:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter