Flormar Ojeleri Topladık

Flormar standına kardeşimle yaptığımız son "bi bakalım neler varmış" turu bol bol oje alarak çıkmamıza sebep oldu.Açıklar, koyular, tırnak bakımı vs. derken kendimizi kaptırdık.İşte bunları aldık.Şimdilik sadece ojelerden birinin resmi var ama zamanla sürüp postu edit etmeyi düşünüyorum.Asetonsuz oje çıkarıcıyı da denemek için aldık.Tırnakları kurutmuyor diye.Umarım işe yarar.4ü 1 arada tırnak bakım cilasından şimdilik memnunum oje altında kullandım ve kalıcılığını artırdı.Ama zaten ben sık sık ojesiz gezip tırnaklarımı dinlendirdiğim için öyle çok fazla sararma sorunum falan olmaz.Sadece katları açılmasın yeter.Gelelim resimlere:
Soldan sağa: 21, 038, 398

Soldan sağa:234, 4ü 1 arada tırnak bakım cilası ve asetonsuz oje çıkarıcı

Soldan sağa: M117, M121,M125

Bu M117'nin sürüleli 3 gün olmuş hali.2 kat sürdüm rengi çıksın diye.Çünkü mat olduğu için tek katta fırça çizgileri belli oluyor.

Simsiz ve hoş bir mor ama fotoğrafta fazla koyu duruyor.

Bunu flaşlı çekmek zorunda kaldım çünkü içindeki o güzel lacivert ışıltılar belli olmuyordu.#398.

Bu da M121.Mat bir fuşya, sürüldükten 3 gün sonra.

1 yorum:

modamakyajveben dedi ki...

güle güle kullsn,rengsrek cok güzel görünüyorlar;)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter