TOP 7 ALLIK

>Makyaja düşkün olduğumu daha önce de belirtmiştim.Bu yüzden de ilk makyaj yazıma en sevdiğim makyaj ürünlerinden biri olan allıklardan başlamak istedim.Top 7 yapmamın sebebi 7nin pek çok dinde ve kültürde kutsal ve şanslı kabul edilmesi. Yer ve gök bile 7 kat ne de olsa: ) E nasıl başlarsa öyle gitsin diyerek yazıyorum favori 7 allığımı:

1.NARS Orgasm:

Benim gözümde allıkların sultanıdır kendisi. Şeftaliye dönük bir pembe ve içinde muhteşem altın ışıltılar var.Zaten bu tanım bile onu sevmem için yeterliyken, 3gün önce yeni bir özelliğini daha farkettim.Bu allığı hafif sürdüğünüzde ışıltılı bir şeftali tonu olurken; fırçayı daha fazla allık sürmeden sadece yüzünüze daha yoğun sürerseniz rengi bir anda çok hoş ve daha koyu bir pembeye dönüyor ki işte o an anlıyorsunuz bu allığı almakla ne kadar doğru bir karar verdiğinizi.

2.Bobbi Brown Washed Rose2:

Bu allığı Ankara’da yoktu taaa İstanbul’dan getirdiler, üstelik uygulama bile yaptıramadım almadan önce Beymen’deki mua biraz üşengeçti ama renge bayılıp aldım neyseki ki tam istediğim gibi çıktı.Adı üstünde gül rengi bir allık.İçinde mavimsi ışıltılar var.Zaten içinde ışıltı olmayan şeylere karşıyım ben:))Pigmentasyonu çok iyi, azcığı yetiyor ve oldukça kalıcı.Bir allıktan da daha ne beklenir ki!

3. MAC Grand Duos Earth to Earth:

İlk aldığımda yüzüme uyguma yapılmasına rağmen emin olamamıştım.Hatta değiştirmeyi bile düşündüm(fun&games için) ama sonra tekrar evde deneyince bayıldım.Rengi çok güzel bir şeftali tonu zaten mineral yapı çok başarılı ve yanındaki morumsu ışıltı da far olarak bile kullanılabilir.2in 1 gibi.2tarafı birbirine karıştırmadan sürdüm hep ama onu da denemeyi düşünüyorum tabii.

4.MAC Gentle ve Stark Naked:

Bu 2 allığın rengini birbirine çok yakın buluyorum.Hatta biri diğerinin mineral hali gibi.Ama o kadar güzeller ki onları birbirinden ayırmaya kıyamıyorum.Soğuk, hafif morumsu bir pembe.Ama stark naked’in altın ışıltıları, Gentle’daki mineral yapı ve kalıcılık beni benden alır mı, bence alır:))Özellikle soğuk pembe ve mor makyajlarımdaki değişmez allıklarım oldular.Mavilerle birleştirmedim hiç ice queen olurum diye ama blue brown pigmentle de gayet güzel oluyor.

5.Victoria’s Secret So Flushed:

Bu allığı internetten aldım 5$ falandı herhalde.ruj büyüklüğünde bir kutusu var ve ilk açıp da siyaha yakın bordo bir allık görünce çok şaşırdım.Ama yanakta çok açık, biraz da ıslak duran bir pembe oluyor.Sürümü çok kolay jel allık olduğu için.Çok hafif naneli fresh bi kokusu var.Bu allığın ilk 7’ye girme sebeplerinden en önemlisi de çok doğal durması.Soğukta yanaklar pembe kırmızı olur ya aynen öyle görünüyor ya da spordan gelmiş gibi(ben spor özürlü olduğum için bu kısmı bana uymasa da) görünüyor.

6.Lancaster Light Enhancing Powder Blush

Bu allığı bana halam hediye etti.Koyu pembe ama şeftaliye çalıyor yani her duruma uygun bi allık.Genelde kısa tatillerde her makyajıma uysun beni kurtarsın diye alınacak bir allık ve bu açıdan çok da başarılı.Genelde yazın mavili yeşilli makyajlarımda kullanıyorum.

7.Estee Lauder Peach Nuance

Bu allık fiyat/gram oranında çok iyi.YKM’den üstü üste indirimlerle 60 liraya almıştım ki asıl fiyatı 90 liraydı ve bu allık tam 9 gram.MAC’teki en büyük allık bile sadce 5 gramken bu neredeyse 2 katı.Rengi şeftaliden sarıya degrade diyelim.(Bu sene de degrade kıyafetler çok moda yine bayılıyorum ben de)Maalesef çok az ışıltılı ve pigmentasyonu düşük yani biraz fazla sürmek gerekiyor ama rengi çok hoş.Biraz MAC Fabulush gibi ama tabii kremsi ve frosty değil.

Jüri Özel Ödülü:

Golden Rose Terracota 07 ve Body Shop 4 far+1allık setindeki allık.Golden rose Terracota 07 neredeyse NARS Orgasm’ın aynısı, hatta daha ışıltılı.Sadece fiyatı 5te biri falan: ) O yüzden ilk 7de yer almasına gerek yok ama çok başarılı bir dupe olduğu için de özel bir ödülü hak ediyor: ) Body Shop’tan tek allığım bu o da yılbaşı için çıkan 4far+1 allık setinde yer alıyor.Açıkçası farları pek renk vermiyor ama allık süper.Şeftali tonu ama biraz donuk bir renk.Toprak tonlu makyajlar için ideal.Üstelik Earth to Earth gelene kadar da benim emektarımdı, dolayısıyla o da bu özel ödülü fazlasıyla hak ediyor.

Umarım birilerinin işine yaramıştır bunlar.Ben yazarken çok keyif aldım.Gökten 3 lipgloss düşsün, biri bana, biri kardeşime, biri de o an gerçekten ihtiyacı olan birine:))



0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter