Abed Mahfouz

Uzun zamandır istiyordum bunu yazmayı.Abed Mahfouz tesadüfen Fashion One kanalında defilesini izlerken keşfettiğim bir modacı ama yaptığı işlere bayıldım.Benim için Elie Saab gerçek bir "fairy godmother" derdim.Çünkü her kızı olmak istediği prensese çevirecek elbiseleri ve muhteşem gelinlikleri vardır ama Abed Mahfouz da onun yerini tutabilir.Gelinliklerde kullandığı işlemeler muhteşem.Lübnan'lı ünlü modacının internet sitesine bu adresten ulaşabilirsiniz:
http://www.abedmahfouz.com/english.html

Şimdi de gelelim fotolara:))



2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

2.fotoğraftaki kıyafete bayıldım,sade ama çok asil bence:))

Stil Direktoru dedi ki...

abed2.jpg olana da ben bittim muhteşem keşke daha önce evlenmeden önce görseydim süper gelinlik olurdu bundan.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter