Bu da son zamanların favori mim'i

Bu mim'i herkes yapmış ben de yapayım.
MicrosoftInternetExplorer4

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

Sanırım lisede.Ama ona da makyaj denirse.Haftasonu dersaneye giderken nivea cherry ve şeffaf rimel.Nadiren de far. Özel bir yere gidilecekse nivea yerine ruj.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Ortaokulu bitirdiğim yaz okul bizi Almanya’ya geziye götürmüştü orda L’Oreal ruj ve rimel almıştım.

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

Rutin değil kesinlikle çünkü çok üşengeç biriyim ve geç kaldığım sabahlarda rimel bile sürmeden fırlıyorum.Makyaj benim için keyifliysem ya da keyfimi yerine getirmek için yapılan bi güzellik ritüeli .Tamamen zevk için.

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Hayır. Artık daha çok amlzemem olduğu için bazılarına evde benzeri var diyip yanaşmıyorum.Sadece sorun şu ki taktığıma tam takıyorum. Alana kadar aklım onda kalıyor. Ama alınca da bi köşeye atmıyorum tabii.Benim için kıymetli şeylerin yeri hep ayrıdır.

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan "işte bu en harika ürünü!" diyebileceğin tek bir ürün söyle bana?

Mac çok favori bi marka benim için. En harika olanlar sanırım glossları ve allıkları.Ama fondöten ya da pudrasını kullanmadım bilmiyorum.

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

Clinique cream shaper.Kesinlikle muhteşem.Hayatta back-up yapmaya karşı olan benim bile tek bitmeden yedeğini aldığım üründür.

7. Vazgeçemediğin, elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Öyle bi rimel henüz yok ama ben de arıyorum. Diorshow black out belki o tahta kurulabilir.


8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (Tekin Acar vb.)/ web sitesinden (Strawberry vb.) yapıyorsun?

Mac daimi adres ama Sevil/Tekin Acar ikilisini de seviyorum. İnternetten nadiren de olsa brigettesbotique.com’dan alışveriş yapıyorum.

9. Makyaj malzemelerini nerde saklıyorsun?

Makyaj masamın üstünde biri koçtaştan aldığım hobi kutusu diğeri M&S’den açev yararına satılan teneke kutuda.

10. Makyaj alışverişlerine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?

Değişiyor.Bazen büyük ve pahalı bir ürüne ya da koleksiyona 100lirayı geçiyor bazen de hiç bi şey beğenmiyorum.

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı blogu yazar mısın?

Takipte olduklarımın hepsini hevesle okuyorum.Ama yabancılardan karla sugar ve padmita super.

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?

Pastel fena değil, ikili göz farları ve ojeleri çok başarılı.Golden rose ruj ve glosslarda atak yaptı.Ama benim için nars orgasm replikası olan allığı da çok güzel.

13. Hangi göz makyaj temizleyiciyi kullanıyorsun?

Lancome ve neutrogena.Ama sonra mutlaka yüz temizleyicimi de kullanıyorum.

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Sadece göz makyajım için bi şey kullanmıyorum yukarıdaki cevaplar bu kısım için de geçerli.

15. Ten ve göz rengin?

Açık beyaz tenliyim.Mac hesabıyla nc20.Gözlerim yeşil.

16. "Onsuz yapamam!" dediğin kozmetik markası?

Ya aslında öyle bi marka var mı bilmiyorum ama bu aralar favorilerim mac, shiseido, dior ve bobbi brown.Dior’a param yetmese de sadece bakmak için bile seviyorum:)

17. Klasik bir soru: Makyaj çantana sadece 3 şey koymaya hakkın olsa neler alırdın?

Rimel, gloss, allık.

18. Far bazı, makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun? Kullanıyorsan, hangi markalar? Kullanmıyorsan, neden?

Makyaj bazı kullanmıyorum sadece nemlendirici sürüyorum ve güneş koruyucusu.Ama far bazı olarak mac paint pot ile shisido ve bobbi brown krem farlar.

19. Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?

Artık ben de yaptığıma gore kim kaldı bilmiyorum ama canı yapmak isteyen herkese yolluyorum.


1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Evet ya ben de 7 mim yazdım aynı anda öldüm canım :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter