Aman Tanrım İlk Mim

1 haftadır sürdürdüğüm baba ocağı tatilinden bugün döndüm.Tabii bizde bu işler baba ocağıyla kalmaz anneanne ve babaannelere gidilir, dayılar, halalar görülür, yapılan yemeklere sonsuz bir iştahla yaklaşılır ve diyet planları daha ufukta görünmeden suya düşer.Ankara'da kazara verilmiş 1,5 kiloysa geri alınır hemencecik. Neyse ben tabii 1 hafta internetsiz kalınca hemen kazaya bıraktım bloglarımı okudum.Hepinizi çooook özlemişim.Ne çok şeyler yazılmış.Başından kalkmadan yol yorgunluğumu attım sayenizde:)Veee tam o anda bir de ne göreyim tatlı Vespacım beni mimlemiş.Bu ilk mim o yüzden tahmin edersiniz çok kıymetli.Ben de hemen yanıtlıyorum:
1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
Hmm tabii ki öncelik canım babamın.Onsuz olmaz.Okul yüzünden aramız bozulsa da o benim kıymetlim.İkincisi sevgilim.Günün birinde biricik babam beni bu dünyada yalnız bırakıp giderse beni koruyup sevmesi için sonsuza dek yanımda olmasını istediğim tombik sevgilim:)Sonuncusu da yakışıklı kuzenim.Küçükken birbirimizi çok kıskanırdık ama artık çok yakın bir dost.Okulu bitirip yanıma gelsin diye bekliyorum.

2-3 GÜN 3 GECE DURMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?

Ya asıl sorun dab u zaten ben uykusuzluğa hiç dayanamam çok huysuz olurum ama en uzun süre aralıksız ilgilenmek için…Bilgisayarda Civilization 4 veya Sims, onun dışında tarih kitaplarına bayılsam da saatlerce okumaya gözler dayanmaz herhalde:) Bir deee hobiden sayılırsa dizi izlemek. Grey’s Anatomy ilk 3 sezonu su gibi içtim diyebilirim.

3-YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?:

İstanbul’da bu yaz çok güzel 3 gün geçirdim ve doyamadım. Belki uzun süre yaşasam dayanamam ama havası, denizi bambaşka geldi.

İzmir her yaz gitmeyi hevesle beklediğim yer. Hele de oda arkadaşım B. varsa mükemmel.

San Francisco en sevdiğim yazarlardan Marc Levy’nin en güzel romanlarının geçtiği şehir.O kadar güzel ki kitaplar, onlara mekan olan bu şehri çok merak ediyorum.Umarım bir gün gidip görebilirim:)

4-EN BÜYÜK FOBİNİZ?

Karanlık ve yükseklik. Karar veremedim aralarında. Yükseklik korkum yüzünden sandalyeye bile çıkmak işkencedir benim için. Karanlıksa tam bir felaket.Benim gibi hayal gücü geniş insanlar için karanlık uydurulmayı bekleyen türlü türlü tehlikelerle doludur. Karanlıkta vampire gelecek deseler inanırım.

5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ ÜÇ RENK?

Siyah benim vazgeçilmezim.Bu aralar azalttım ama açık tenli olduğum için siyahın bana yakıştığını söylüyorlar.

Mavi.Jean üstüne mavi t-shirt, gömlek, kazak allah ne verdiyse giyerim.İnsanı sakinleştiren bir renk ve beni mutlu ediyor.

Bu ara en çok mor giydim.Çünkü mor makyaj yapmayı seviyorum ve morun asaletine inanıyorum.Bizans’ta mor imparatorluk rengidir.Hatta sarayda soylu olmayanlar bu rengi giyemezler.O yüzden mor ve altın rengini birbirine çok yakıştırıyorum.

Beni mimleyen Vespa’ya tekrar teşekkürler.Ben de bunu daha once hiç mimlenmemiş tüm blog yazarlarına yolluyorum.” Bloom da beni mimlemiş…..” diye yazın gitsin.Çünkü bu çok hoş bir şey herkesin yaşaması gerek:)))))

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter