Nar Çiçeği Ojeler

Arka arkaya 2 post yaptım sevgili okuyucular inanamıyorum kendime. Pek de sevdim acaba bu yaz kendimi bu işlere mi versem? Bu yaz demişken 1 haftalığına memlekete gidiyorum blog yine biraz sahipsiz kalıcak. Fırsat bulduğumda bir şeyler yazarım tabii ama o 1 hafta koşuşturmayla geçecek gibi görünüyor şimdiden.Neyse dönüşte arayı kapatırım zaten uzun zamandır yazılmayı ve fotoğraflanmayı bekleyen bir Bobbi Brown yazısı var.
Gelelim yazının olayına. Başta Caramel ve Marjo olmak üzere herkes ojelerini arzı endam ettirmekte. Ben de bu yazın favori renklerinden nar çiçeği ya da mercan rengi 2 ojemi koymak istedim. Renklerden biri mat diğer sedefli. Ben dün akşam ikisini birer kat üst üste sürdüm güzel oldu. Mat olan biraz daha koyu ya da daha pembemsi olduğu için sedefli olana güzel bir baz oldu diyelim:) Şimdi de fotolar gelsin.Üstteki flaşlı alttaki gün ışığında çekildi. En altta da swatch yaptım. Sağdaki Golden rose olan mat ve numarası 83, soldaki de Flormar sedefli numarası da 006. Parlaklıkları güzel ama biraz zor kuruyorlar. 2 kat olmasından da olabilir çünkü farklı 2 yapı ve markayı birleştirdim. Ama renkler ister birlikte ister tek başına bence gayet hoş. Mercan modasını çıkaranları öpüyorum burdan ve geçen yaz ben bu ojeleri aldığımda aklınız nerdeydi diyorum:))))

2 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

flormar olanından bende var ve cidden hem çok memnunum hem de renkleri mükemmel :)

ebvatathemua dedi ki...

Aldıracaksınız bana en sonunda narçiçeği bir oje:)))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter