İşte Asıl Dear Cupcake

Malumunuz bu aralar sınavlarla boğuşuyordum ki sonuncusu bugün tam bir felaketle sonlandı.Tabii ki bu sınavlar, ödevler, dersler derken son zamanlarda sevgilime hiç vakit ayıramamıştım. Geçenlerde ona sürpriz yapmak için aldığım bu kekler süper. İkimizde muffinlere bayılırız. Ben de onu mutlu etmek için denemek istedim. Aslında Dr. Oetker Lillefee muffin küçük kızlarla anneleri mutfakta hoşça zaman geçirsin diye çıkarılmış(içinden şirin stickerler bile çıkıyor:))) Ama üzerini süslemek için pakete konan pembe ve lila kalpler yok mu, o kadar hoş ki sevgililer günleri için harika olur bence. Üstelik kek çok hafif geldi bana. çok güzel kabarıyor ve hafif limonlu bir tadı var ki yazarken bile yine canım istedi:))Şimdi gelelim muffinimizin resmine:


Üzerindeki pembe sos yani glazür de paketten çıkan tozu sulandırınca kolayca oluyor. Yalnız kutusunda glazür çabuk koyulaşır gibi bir ifade var. Benim fikrimce glazürün koyulaşması için biraz beklemek en iyisi çünkü o zaman daha kolay ve düzgün sürülüyor. En son da şekerli kalpleri koyduk mu tamammmm.Bir dahaki sefere üstüne kram şanti sürmeyi düşünüyorum.Madem kek hafif onu kremalarla sarıp kalori bombası haline getirmeliyim:)) Evet hatta içinden çıkan o pembiş glazürü de krem şantiye katıp hoş bir pembe bulut yapmak da mümkün.
İşte bu da bu şirinliklerin içinde olduğu paket:

Bu yazıyı okuyup da diyette olanlar varsa sakın aldanmasınlar. Valla. Ben öyle laf olsun diye yazdım zaten:)) Şaka yani tadı güzel falan diil, hiç özenmeyim böyle şeylere, hemen açıp yazlık bikinili fotolara bakın tekrar diyet moduna girip unutun:)))Öpücükler....

2 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

mmm nefis görünüyo bunlar :D

ebvatathemua dedi ki...

Çok güzele benziyor mmhh:)))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter