Böyle mim olur mu??

Aslında 7sinde sınavlar bitmeden bloga yazmayacaktım ama bu post kısa diye dayanamadım.Bugün sınav çıkışı llorona'yla çooook eğlenceli saatler geçirdik.Valla sınav sonrası süper oldu böyle tatlı bi buluşma.Llorona'ya tekrar her şey için teşekkür ediyorum veeeee......Onu mimliyorum:Llorona bizi bloga götür:)))))Sevgili lloronacım bi süredir bi blog açmayı istiyor e ben de heyecanla bekliyorum bunu ve onu mimliyorum.Llorona blog aç.Böyle mim olur mu bilmiyorum henüz o kadar blog tecrübem yok ama içimden geldi işte.Elinde çok güzel fotolar var ve ben hepsine bakamadım bugün, eğer bloga koyarsan bakıcam:))))).Biliyorum bu yaz çok yoğun olacak ama bi ucundan başla.Seni kocaman öpüyorum canım.....

4 yorum:

llorona dedi ki...

:))))))) Bloomcum çoook tatlısnn :DD
Blogum olmadan mim'im oldu :DD final zamanında bana bunu yapmakla iyi mi ettin kötü mü bilemiyorum :)
gelen yoğun isteklere dayanamayarak :P (ebvatacımı da burdan öpüyorum destekleri için) bende blog açacağımı duyuruyorum :) ama 15i sonrası birkaç haftalık ufacık nefes aldığımda olablir ancak, sende biliyosun ki.

Ayrıca bende çok eğlendim bugün, açlığımı unutup kahvaltımı akşam yapacak kadar :) Bende herşey için çook teşekkür ederim. İyiki seni tanımışım :) Çok öpüyorum bloomcumm.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bence de llorona blog aç ;)

BLOOM dedi ki...

eveeeet bu resmi duyuruyla kesinleşmiş oldu blog olayı.biliyorum 15ine kadar pek olmaz ama sen yaparsın bi şeyler.tüm postları bir anda koymana gerek yok, zamanla olur onlar.şimdiden hayırlı olsun tatlım umarım yaz boyu bugünkü gibi pek çok güzel zaman geçirebiliriz.

ebvatathemua dedi ki...

Heyyooo:))) Aferim lloronacım sana,
hep destek tam destek!...

Bloomcum,bu mim çeşidi de süper olmuş hehhüü:))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter