Ben nerdeyim?

Biliyorum çok uzun zaman oldu en son yazımdan bu yana.Blogu açtı kaçtı gibi olmasın, gerçekten ben de çok mutsuzum bu durumdan.Ama maalesef mayıs ayının ilk haftasında yağmurda üşütüp hasta oldum. Önce boğaz ağrısı, sonra grip en son da bronşite dönüştü.1 hafta boyunca evde yattım.Raporlu olduğum için sınavlara da giremedim.Ama 1 haftanın sonunda beni öyle kabus bir hafta karşıladı ki!Sınavlar, projeler, sunumlar derken aslında iyileşemesem de iyileşmek zorunda kaldım. İşte bu korkunç koşuşturmada maalesef post falan hak getire.Azcık fırsat bulduğumda çok sevdiğim bazı blogları takip ettim o kadar.Bu fetret devri bir süre daha devam edecek çünkü finaller bastırdı.Ama final bitişlerinde bloguma çok güzel postlar ekleyeceğimi sanıyorum.Özellikle Bobbi Brown ve MAC'den yeni aldığım fırçaları kullanarak makyaj denemeleri yapıp fotoğraf makinem izin verdiği ölçüde onları burda paylaşmayı planlıyorum.Şimdilik böyle kısa bir asayiş raporu ama devamı gelecek:))

4 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Geçmiş olsun canım,çabucak dön aramıza yazılara devam et.Sevgiler:)))

Amethyst dedi ki...

Geçmiş olsun.yazılarını merakla bekliyorum:)

llorona dedi ki...

yeni bi yazı görünce sevindim bloomcum, yaşıyo blogun diye :)
çok çok kolay gelsin sana :(

yazı yazamasan, makyaj resmi koyamasan da aldıklarının bari toplu resimlerini çek gözümüz gönlümüz açılsın :)
öpüyorum canım seni :*

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aaa çok geçmiş olsun bloom, sınavlarında başarılar. makyaj denemelerini bekliyorum ;)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter