I am back

Eveet nihayet sınavlardan fırsat bulup söz verdiğim yazılarıma başlıyorum. Bugün template değiştirmeye kalktım. Şu anda gördüğünüz bol yeşilli çiçekli olanı beğendim amaaa her şey göründüğü gibi değilmiş. Bu yeni tema pek çok şeyin silinmesine neden oldu, mesela wishlist, Instyle-Look of the Day gibi. Canım sıkıldı aslında ama sorun değil tekrar yenisini eklerim. Bi de benim işim belli olmaz bi süre sonra bunu da değiştiririm:) Ne de olsa değişmeyen tek şey değişimin kendisi.

Peki bu blogdan uzak geçen günlerimde hasta olmak ve sınavlar girmek dışında neler aldın anlat bakalım derseniz işte birazı burda. Daha da gelecek...

Önce dudak ürünleriyle başlayalım:

Resimlerden üstteki flaşlı diğeri gün ışığında çekildi.

Üst sıra en soldaki brigettesboutique.com’dan aldığım Revlon ruj. Rengini çok beğenip aldım çok hoş bi bordo. Ben taa liseden beri bordo rujları beğenirim gözleri hafif tutunca beyaz tende de çok güzel duruyor amma ve lakin bu rujun kokusu çok kötü. Benim kokulara zaafım var. Beğenmezsem hayatta kullanamam, sırf bu yüzden Body Shop’tan gloss alamıyorum(daha önce aldığımı da kullanamayınca bozuldu, attım). Bu güzel rujumuzun da kusuru kokusu. Yoksa 2.5 dolara alınmış bir ruj için yapısı gayet tatmin edici.

Onun yanındaki uzun 2 güzel şey MAC dazzleglasslarım. Soldaki smile, sağdaki money, honey. Ama ben yalnız kalınca onlara canlarım diyorum:)) heyecanla bekledim ve şimdi de kullanmaya kıyamıyorum çünkü çabuk bitiyorlar ama ışıltıları süper.

En sağdaki ilk Golden Rose rujum. Ebvata ve Marjo bloglarında sık sık bahsedince denemek istedim. Bu 114 numara. Böyle tam bi hanım hanımcık kız pembesi. Fiyatı da 7.25 lira olunca dayanamadım. Kokusu pek güzel değil ama rahatsız edici derecede kötü de değil. Benim gibi titiz olmayan pek çok kişi için farkedilmeyebilir bile. Fiyatına göre çok başarılı. Kalıcılığı da iyi. Tamam Dior kadar nemlendirmiyor ama zaten 1 Dior ruj parasına 8 tane bu rujdan alınır:)

Alt sırada gümüş rengi saplı olan gloss Maybelline caramel pearl. Colossal rimel alana, 1 gloss bedava kampanyasında aldım. Diğer renkleri beğenmeyince bunu deneyelim güzel olmazsa kardeşe paslarız diye aldım ama rengi güzel oldu. Daha çok altın gibi duruyor. Öyle çikolata yemiş gibi durmadı. Işıltılarını da zaten çok severim bu serinin. Bitince bi daha alır mıyım, muhtemelen hayır ama şimdilik halimizden memnunuz.

En öndeki de çook tatlı Llorona’nın bana İstanbul’daki meşhur Harvey indiriminden getirdiği Nars orgasm gloosum. Rengi altın sedefli bi pembe. Bazı sitelerde çok yapışkan ya da kötü kokulu diye anlatılmış ama bendeki öyle değil. Yapışkanlığı yaklaşık MAC gibi ama yapısı daha koyu, nerdeyse bal gibi ama kokusuyla hiç sorunum yok. Tek başına da gayet güzel bir rengi var ama benim favorim MAC lollipop lovin’ veya yeni aldığım Golden Rose rujun üzerine süper oluyor. Bu glossu çok merak ediyordum ama çok fazlaolumsuz yorum olunca denemeye biraz çekinmiştim çünkü Ankara’da satılmıyor artık. İndirimli alma imkanı olunca “give peace a chance” deyip aldım.


İşte bunlar da swatchlar:

Üstteki Revlon, alttaki Golden Rose


Üst soldaki Nars, üst sağ Maybelline; alttan soldaki money, honey ve sağdaki de smile


Bunlarda yeni farlarım:

Soldaki MAC mineral farlardan pink split. Uzun zamandır güzel bir pembe ararken bunu bulunca çok beğendim. Uçuk bi pembe ve diğer tarafı da gri gibi toprak rengi gibi şimdilik benim için tanımsız bi renk:)Mineral farlar bana göre biraz az renk veriyor ya da gün içinde çabuk soluyor diyelim. Bu da biraz öyle olacak gibi ama yine de çok hoş bi renk.

Sağdaki Chanel farı Tekin Acar’dan %30 indirimle aldım ki bu bile epey pahalıya geldi. Ama Chanel bi farım olsun, deneyim istiyordum ve bu mor da o kadar güzeldi ki dayanmak ne mümkün. İlk fırsatta bu rengi MAC stars n rockets farla denemek istiyorum.


Yukarıdan aşağı: Chanel, MAC pink split pempe ve toprak tonu.


Bunlardan başka bir de yukarda dediğim gibi Maybelline Colossal rimel aldım ama koymayı unutmuşum. Yazın güzel rimellerime kıyamam çok çabuk bozuluyor diye. Çünkü benim yazın feci deredece göçebe, şehirler arası maratonuma dayanamıyorlar. O yüzden ben de yazı çıkaracak bozulsa da sorun olmayacak bi rimel istedim. Maalesef pek beğenmedim. Kirpiklerimi kalınlaştırmıyor. Kıvırma işini zaten kıvırıcı yapıyor, o yükü de aldım omuzundan ama en azından azcık hacim falan versin di mi?! Tam tersi kirpiklerim güneş gözlüğüne değdikçe örümcek bacakları gibi incecik eğik bükük şeyler oluyor. Sanırım bu rimel bana göre değil. Ama yazı çıkarsın yeter.

Devamı gelecek dedim ya, İnglot farlar ve Bourjois göz kalemlerinden bahseden yazımı da en kısa zamanda eklicem. Umarım birilerinin işine yarar. byeeees

5 yorum:

BLOOM dedi ki...

sanırım artık düzeldi yorumlar

caramel macchiato dedi ki...

hepsi hepsi çok güzel canım :)) güle güle sür sürüştür! gerçekten chanel far da alınasıymış yani :))

ebvatathemua dedi ki...

Düzelmişş:))
Güle güle kullan hepsini canım,Nars Orgasm glosa ben de aşık oldum,koku falan da almadım,ki aynen senin gibi olumsuz yorumlardan korka korka aldıydım,iyi ki almışım ama.
Maybelline Colassal rimel de ben çok memnun kaldım oysa,kirpiklerim ince uzun ama düz çok güzel kıvırdı,biraz kirpik dibinde fırçayı bekletip öyle çekiyorum yukarı,MAC de öğretmişti Tahsin muacım:))

BLOOM dedi ki...

ebvatacım o rimelde var bi şey çünkü herkes çok memnun bi ben beceremiyorum galiba.benim de kirpiklerim düz ve ince uzun.biraz çalışmam gerek:)))
caramelcim valla dayanamadım.evde bi sürü mor var ama chanel cidden yeri şimdiden ayrı oldu.daha güzelleri senin olsun:)

BLOOM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter