1 Fincan Kahvenin Hatırı

Dün sevgili Llorona'yla beraberdik.Kendisi yaz okulunda çile doldururken ben de gidip ona biraz destek olayım hem de ders çalışırız dedim.Zira kendisi bölümün en zor ve en baş belası derslerinden biriyle uğraşıyor.Ama tabiiki birbirimizi çok özlemişiz hatta dilimiz şişmiş diyebilirim muhabbete bi başladık ki durdurabilene aşkolsun.E ders mers yalan oldu tabii:)Çooook eğlendim, o kadar ki muhabbet bitmeyince eve giden son dolmuşu kaçırıp Kızılay'dan aktarma yaptım.Muhabbet olur da kahve olmaz mı?Llorona'nın tarifi kendine özel süper kahvesinden içtim.Aslında ilk başta midem biraz rahatsız olduğu için tereddüt ettim sert olabilir diye ama kızımız maaşallah pek hamarat öyle bi şey yaptı ki bayıldım.Şimdi de tarifi veriyorum, yapan içen olursa her türlü hakkı Llorona'ya aittir, biline!
Önce şu an adını hatırlayamadığım aromalı kahveyi french presste tarçınla demledi.Sonra benimki bol sütlü olacak şekilde kupaya koydu.Üstüne biraz bailey's, bir kaşık toz vanilya ve son olarak da frambuaz ve karamel şurubu koydu.E bu kadar güzel şey olur da içilmez mi?Ben her zaman güvenirim zaten zevkine.Bu sefer de şaşırtmadı:)
Tabii giderken de mükemmel ev sahibem beni boş yollamadı.Yurtdışı tatilinden getirdiği victoria's secret glosslarıma ve vücut spreyine bayıldım.Bi de bi sürü çay verdi ki angel's kiss olanı yol boyu kokladım.Üstelik bi de cicili bicili kelebekli bi torbaya koydu:))Şimdi de hepsini rafa kaldırdım mutfak da çay kokuyor.Bunlar da fotoğraflar...
Her şey için tekrar teşekkürler canım, ilk fırsatta bu güzel buluşmaları tekrarlayalım.

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Ohh muhabbetin güzelliğine bak :)))
İstanbul'a gelince biz de yapalım böyle kahve partysi :)))

llorona dedi ki...

ayy canım, yazcağını düşünmemiştim :D
o kadar konuşmuşuz ki ben yorgun bitap düşmüştüm gerçekten :D yaz okuluna geldiimden beri oturup çalışıyorum değişiklik oldu benm için çok güzel oldu canım benmm. bende herşey için çoook teşekkür ederim. hani dolmuşu kaçırırsan gelcektin :DD güle güle kullan vs'lerini sana çok yakıştı, mutlu oldum :**

BLOOM dedi ki...

lloronacım evet gelecektim ama kardeşim aradı dersten erken çıkmış öyle olunca geri dönmedim artık.sınavında başarılar.
ebvatacım evet ben de çok istiyorum.ama istanbul diye kestirip atmayalım ankaraya yolun düşerse mutlaka beklerim.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter