B Never Too Busy to Be Beautiful

Bol resimli bir post olacak bu şimdiden söyleyim. Lush ülkemizde oldukça popüler olmaya başlayan bir marka. Henüz bize gelmese de yurtdışında bir de makyaj markaları var:B Never Too Busy to Be Beautiful.İnternetten sitesine biraz baktım ve çok hoşuma gitti.Keşke deneme fırsatım da olsa ama henüz Türkiye'ye gönderim yapıyorlar mı bilmiyorum. Öğrenince edit yaparım.Gelelim ürünlere...Ürünlerin çoğu Lush gibi vegan.Bitkisel içerik onlar için çok önemli ve fair-trade ürünlerini de kullanıyorlar.Ambalajları benim çok hoşuma gitti.Tabii buram buram lüks kokmuyor ama çok şirin ve renkli; hele ki Mistress isimli bir lip stain var ki ona bayıldım.Sanki eski Roma'yla ilgili bir filmden çıkmış gibi.Far, allık gibi ürünlerin refilleri de var üstelik.Fiyatları da MAC'den daha uygun veya aynı ayarda ama posta ücretiyle falan ne kadar olur bilmiyorum tabii.Maalesef makeupalley.com'da fazla yorum bulamadım ama farlarla ilgili buduğum yorumun sayfası burada.İşte bunlar da resimleri:
Mistress Lip Stain

Sürme-Kohl

Fırça seti

Bashful allık

Renkli nemlendirici


Vücut simi

Far

Naneli ve şekerli lip scrub

Lipgloss

Kaynak olarak kullandığım ürünün resmi sitesi de burada.

4 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Kutularının güzelliği için bile alınır bu ürünler,keşke bize de gelsee :((

Unknown dedi ki...

Aslında bunlar yapılabilinir bence..
bunlara benzer kutular ortakoy vs satılıyor. farları depot edip icine yerlestirdik mi tamadmdır ;)

BLOOM dedi ki...

kittycim haklısın valla bi denemek lazım:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok güzel görünüyorlar, biri görse de getirse ;)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter