17 Again


Dün öğlen 17 Again'i izledim ve film boyunca ağladım. Filmde Zac Efron ve Matthew Perry var yani çok komik ve eğlenceli olabilir.Ama benim mutsuz bir anıma denk geldi ve her şeye ağladım.Neyse Zac Efron Mike O'Donnel'ın 17 yaşındaki halini ve Matthew Perry de çoluk çocuğa karışmış halini oynuyor.(tabii buz gibi mavi gözlü Zac büyürken nasıl kahverengi gözlü Matthew oluyor o da ayrı:))Ayrıca Gossip Girl'deki cadı Michelle Trachtenberg(Georgina) da var.Çok süper bir film değil ama eğlencelik ve light.Benim gibi aslında Zac Efron'u beğenenler ama High School Musical'a tahammül edemeyenler için de daha da hoş.(İçinde Zac Efron olan başka bir çok eğlenceli film için bkz. Hair Spray).Biz öss çocuğu olduğumuz için 17 yaşında hayatımızla ilgili çok önemli kararlar vermek zorunda kalmaya alışkınız.Bu film de biraz onunla ilgili:insan gerçekten 17 yaşında hayatıyla ilgili en doğru kararı verebilir mi?Tartışmasız doğru olana sırtını dönerek de mutlu olabilir mi?

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter