Leyleği Havada Gördüm

Bu yaz ne çok bir yerlere gittim.Her ne kadar asıl isteğim olan İzmir'e gidemesem de İstanbul, ailemin yanı falan derken şimdi de kuzenimin yanına Antalya'ya gidiyorum.1 hafta sonra dönüyorum zaten sonra da bayram için eve gitme telaşı falan başlar. Bu arada yine her zamanki yapacağımı yaptım ve yaz ortasında faranjit oldum.Üstelik dondurma bile yemeden, soğuk su falan içmeden yani.Benim için artık bir klasik ama çok mutsuzum tabii yol öncesi böyle bir sorun çıktığı için.Neyse her şeyde bir hayır vardır.Ama kuzenim kızsa hakkı var yani.Onun düğününde de hastaydım ben.Antibiyotiklerle ayakta durmuştum.Kınada o kadar çok oynayıp terledim ki ertesi gün düğünde ayağa bile kalkamadım ama olsun çok eğlendim kınada:))Bakalım belki denize girmek iyileştirir beni.Mümkün olduğunca blogları takip etmeye ve yeni post yazmaya çalışırım ama ne kadar olur şimdi bilemiyorum...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter