Makyaj ve Müzik

Tekrar döndüm Ankara'ya, bugün de kardeşimin doğumgününü kutladık.Ben yokken ne güzel yazılar yazılmış, zevkle okudum.Hatta ebvatacım 200. izleyici şerefine hediyeler dağıtmış.Nice 100lere diyorum.Hatta darısı başıma diye ekliyorum:))
Gelelim asıl hikayeye...Ben makyaj yaparken müzik dinlemeye bayılırım.Odasında kendi yarattığı dünyasında oyun oynayan küçük kızlar gibi giysilere, renkli makyaj malzemelerine dalarım.Makyaj yaparken genelde hızlı ritimli şeyler dinlerim mesela latin müzikleri gibi.Geçenlerde denk geldiğim bu albüm de bana makyajla müziğin farklı bir birlikteliğini gösterdi.Suzan Kardeş'in Makyaj Odası Şarkıları albümü çok güzel olmuş.Pek çok dizi ve tiyatro oyuncusu birbirinden güzel şarkılar seslendirmişler.Genelde Trakya havaları var yani oldukça hareketli ritmler.Favorilerim tabii ki Sezen Aksu, Demet Akbağ ve Şebnem Sönmez.

Albümü almadan önce hele bir dinleyelim ne ola ki diyenler için bir site var, hemen buraya tıklayın. Kim neyi söylemiş peki diyenler için de listemiz şöyle:
Suzan Kardeş - Gelem Gelem
Nejat İşler - Hancı
Demet Akbağ - Çayuriye (Olanlar Oldu Bana)
Yasemin Yalçın - Taht Kurmuşsun Kalbime
Cem Yılmaz - Ah Bu Gönül Şarkıları
Halil Ergün - Kırmızı Gülün Alı Var
Haluk Bilginer - Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur
Olgun Şimşek - Ellerim Bomboş
Oya Başar - Dom Dom Kurşunu
Yılmaz Erdoğan - Telli Turnam
Meltem Cumbul - Beyaz Giyme Toz Olur
Şebnem Dönmez - Yovano Yovanke
Özgü Namal - Saoroma (Hıdırellez) / Ederlezi
Güvenç Kıraç - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
Erkan Can - Küçelere Su Serpmişim
Fikret Kuşkan - Pıkmasparı (Kuzgun)
Sezen Aksu - Eğreti Gelin
Suzan Kardeş - Huysuzsun... Arkamdan Tas Tas

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bloomcum,hoşgeldin canım,güzel dileklerin için de çok çok teşekkürler.Yakın zamanda senin kutlamanı da yaparız işallah.Kocaman öptüm:))

Adsız dedi ki...

Şablonlarda Undefined Sözcüğü isimli yazı işinizi görecektir. slm.

http://haciabi.blogspot.com/2009/08/sablonlarda-undefined-sozcugu-sorunu.html

BLOOM dedi ki...

yardım için çok teşekkürler, çok mutlu oldum:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter