Stila Scarlett's Deluxe Palette

Bu paleti Sephora'daki %50 Stila indiriminden aldım ellerinde tek kalmıştı.Hatta almak için epey sıkıntılar çektim çünkü mağazanın içinde ürünü kaybettiler.Şaka gibi ama gerçek:) İnternette bu ürünün 2007 kışı için olduğunu okudum ama satıcı kız bana bu kış geldi dedi.Belki her zamanki gibi bize geç gelmiştir. Paletin içinde 3 renk far, 1 allık, 1 de gloss var.Farların 1i grimsi morumsu bir renk diğer ikisi de sedefli pembeyle, şeftalimsi pembe.Pigmentasyonu fena değil.Henüz çok kullanamadım o yüzden fikrim değişirse edit yaparım.Allığı çok parlak bir pembe gibi dursa da sürünce daha hafif.İçinde koca simler var gibi duruyor ama onlar da yanakta abartı durmuyor.Son olarak gloss greyfurt rengi olarak yazılmış.Evet hafif turuncumsu pembesi bir renk ama pigmentli değil, parıltı veriyor ve genel olarak da farlara uygun.Tam çantaya atıp gün içinde lazım olunca kullanmak için hatta kısa süreli seyahatler için de çok iyi olur.İçindeki fırça ruj fırçası o yüzden bir far ve allık fırçasıyla beraber taşımak gerek.En çok beğendiğim şey de kutusu oldu.Üstünde çok güzel işlemeler ve 2 swarovski kristali var.Rengi de çok hoş bir koyu kırmızı, e daha ne olsun gel beni al diye çağırdı resmen:)İşte resimler:
İşte bu kutusu

Geniş bir aynası var.En sağdaki gloss, ortada büyük olan allık ve solda da farlar.

Gloss için swatch yapamadım çünkü zaten renkten çok ışıltı veriyor.En alttaki farın redefli olduğu için rengi tam çıkmamış.Bu arada elimin üzerinde vampir ısırığı şeklindeki 2 sinir bozucu nokta Antalya hatırası olan sinek ısırıklarım.0 rh+ olmanın kötü yanı:((
Fotoğrafları büyütmek için tıklamak yeterli.

2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Ambalajına bayıldım,renkler kullanışlı ve zarif bir dizaynı var. Güle güle kullan canım :))

BLOOM dedi ki...

teşekkürler ebvatacım ben de ambalaja hasta oldum.daha güzelleri senin olsun:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter