Küpelerimle Yine Yeniden

Yine bir süreliğine kayıptım çünkü ailemin yanına gitmiştim.Aslında kısa bir süre kalacaktım ama tatil uzayınca ben de evde boş boş oturmamak için ani bir kararla küpe yapma işine sardım.2 yıl önce başlayan hevesim pek hızını alamadan, tadına doyamadan dersler tarafından engellenince, ben de bu sefer kurtuluş yok dedim.Ailem küçük bir şehirde yaşadığı için çok çeşitli malzemeler bulamadım ama şimdilik idare eder.Hem artık Ankara'ya da döndüğüme göre kendim bir şürü şey bulabilirim.Bu yaz yaptıklarımdan bazıları bunlar.Bir kısmını evde küçük kardeşime bıraktım:




Bunlar da daha önce yaptığım küpeler:

e

Hep uzun ve sallantılı küpeler yapıyorum çünkü hem görünümlri hoş hem de benim gibi yuvarlak yüzlü insanların yüzünü uzun göstermelerini sağlıyor.Ayrıca kullandığım tüm takılarda taşlar bulunmasını çok severim."Diamonds are a girl's best friend " kesinlikle çok doğru:)Ama ben yarı değerli taşlara da bayılıyorum.Özellikle burcumun taşları olan ametist ve turkuazı sık sık takarım.(balık burcuyum bu arada) Hatta taşların şifalı güçlerine, enerjilerine de inanırım.Benim gibi bu işler meraklı kişiler varsa onlara da Hasan Kocabaş'ın Şifalı Taşlarla Sağlıklı Yaşam kitabını öneririm.Önsözde yazar taşları bana göre birazla dini bir açıdan anlatmış ama onun dışında kitapta pek çok değerli ve yarı değerli taşın özellikleri bol resimli bir şekilde gösteriliyor.Okunmaya hatta saklanmaya fazlasıyla değecek bir kitap.(Resim www.kitapyurdu.com adresinden alınmıştır.)

Küpelerle maceram da işte böyle yeniden başladı. Yeni şeyler yaptıkça tabii ki burda paylaşmaya devam...

2 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

bayıldım küpelerine bloomcum :) ben de takı yapmak istiyorum, yarın malzeme almak için tahtakaleye gidicem annemi ikna edebilirsem. (eminönü civarına tek gitmekten çok çekiniyorum nedense) :) sen de yaptıkça yenilerini ekle bence, bakması fikir alması çok zevkli oluyor :) taşların enerjisine ben de inanırım :D

BLOOM dedi ki...

canım mutlaka yap bence süper eğlenceli bi şey.hatta bloga koy.ben de ankarada yeni malzeme alacak yer arıyorum.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter