Shiseido Hydro-Powder Eyeshadow

Shiseido benim en sevdiğim markalardan biri.Cilt bakım ürünlerini de kullanmıştım zamanında ama şimdi Lush kullanıyorum.Yine de sivilce jelim hala Shiseido ayrıca nemlendiricileri de muhteşem.Makyaj serisi ise bence çooook başarılı.Şimdiye kadar pudra, ruj-gloss ve farlarını kullandım ve hepsinden de çok memnun kaldım. Bu krem farları da bence en harika olanı. Ben onları biraz MAC paintpotlara benzetiyorum. Tek başına kullanılabileceği gibi baz olarak kullanıp üstüne sürülen farın rengini canlandırıp kalıcılığı da artırılabilir.Gerçekten hiç toplanmıyor ve çok kalıcı.Çok da bereketli.Pril gibi bir damlası mucizeler yaratıyor.Swatchlardaki görüntüler için parmağımı hafifçe dokundurmam yetti.Zaten içinden de minik şirin bir aplikatör çıkıyor, onunla da uygulanabilir.Mat renkler sevenler için değil maalesef.Onlar Bobbi Brown'a bakmalı.Ama zaten ışıltıları çok hoş duruyor.Fiyatı eskiden 54 lira falandı ama şimdi biraz daha fazla.Yalnız ben hiç bir zaman o kadar para vermedim.Şöyleki (özellikle ilk kez denemek isteyenler için) YKM, Boyner, Tekin Acar vs. mağazalar ayda 1 kere %50lik bir indirime giriyor.Tabii sadece belli ürünler için geçerli ama arada seçili ürünlerin arasında bu farlar da oluyor.Böylece 30 lira civarına alabilirsiniz.MAC hesabıyla 1 koleksiyon farına eşdeğer:)

Resimleri büyütmek için tıklayabilirsiniz.



Renklere gelelim.Soldan sağa:
H6 Violet Visions
H4 Spring Plum
H7 Green Exotique
H13 Clover Dew
Bu renkler bana yetmez diyenler için ürünün Sephora sitesindeki sayfası
burada.

2 yorum:

llorona dedi ki...

çok güzellermişşş :) dew hariç hepsi güzel :D o da bana diorun krem farını anımsattığı için, çöpe attım sonunda :D
bide gözlerinde görsek rengarenk dolaşsan bölümde :))

BLOOM dedi ki...

tatlım okul açılsın o da olur bakalım öpüyorum seni:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter