7 Kocalı Hürmüz









Ezel Akay çok başarılı bir yönetmen.Neredesin Firuze ve Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü filmlerinde bol renkli, bol müzikli sahneler vardı.Şimdi de bunlara bir yenisi ekleniyor:7 Kocalı Hürmüz. Baş roller diyemiyorum çünkü filmde yok yok.Nurgül Yeşilçay Hürmüz, Mehmet Ali Alabora doktor ve Gülse Birsel de Safinaz.Ama dahası var.Haluk Bilginer, Cengiz Küçükayvaz, Sarp Apak, Öner Erkan, Erkan Can, Erol Günaydın, Zihni Göktay ve Halit Akçatepe gibi birbirinden harika oyuncuların yer aldığı film 20 kasımda vizyona girecekmiş.Ezel Akay da yine yapmış yapacağını ve film için 7 dönümlük araziye set kurdurmuş.Heyecanla bekliyorum ben de.Fragmanı bile olay yaratabilir.

Kaynak

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Fotoğraflara bakılırsa gene rengarenk ve masalsı sinema dilini kullanacak Ezel Akay.

BLOOM dedi ki...

ezel akay reklamcılıktan gelmiş bir yönetmen ama iyi ki gelmiş ben çok beğeniyorum

madammoda dedi ki...

Vallahi ben de cok merak ediyorum bu filmi, fazlaca eglenceli olacaga benzer..

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter