Sephora Smoothing Primer

Bu primeri Sephora'daki %50 indirimden 10 liraya almıştım.Sephora'nın farlarını çok beğeniyorum. 1 tane de rujunu almıştım o da güzeldi o yüzden bu matlaştırıcı jeli de denemek istedim ama tester olmadığı için deneyememiştim.Bence çok da başarılı bir ürün değil.Üzerine fondöten sürmedim hep pudrayla denedim yine de çok da bi olayını görmedim.Sürünce matlaştırmıyor ama pudranın duruşunu düzgünleştiriyor.Eğer pudra sürmeden tek başına kullanmayı düşünüyorsanız bu yanlış bir ürün.Bir arkadaşım bana Pastel marka bir matlaştırıcı göstermişti.Minik bir kutuda beyaz bir primerdi ve sürer sürmez matlaştırmıştı hatta inanamamıştım.Bir de Clinique olan çok övülüyor.Bakalım belki bunlardan birini alırım.

6 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Ben da aldım bunu öyle bir indirimde
10 liraya,denedim 1-2 kere,aynen matlaştırma açısından başarılı bulmadım,öylece duruyor
şimdi çekmecede.

llorona dedi ki...

bloomcum ben gene clinique diorum hatta strawberryden iki tanesini 53 liraya aldım. normalde 50 civarı burda. çok mutluyum o yüzden. bende mac'inkini hiç başarılı bulmuyorum prep+prime olan.
öpüyorum seni bi yandan :D

ebvatathemua dedi ki...

Bloomcum,bloğumda sana bir ödül var,öpüyorum sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

bu bilgi iyi oldu.hala çözüm bulamadım bende :(
önerdiğiniz clinique'in tam adı ne?
pudra sürmeden randıman alacağım bir ürün arıyorum.

BLOOM dedi ki...

Pore Minimizer T-Zone Shine Control diye geçiyor özellikle yağlı ciltler içinmiş.parlamayı kontrol edip gözenekleri küçültüyor:)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim canım.bütün yazı ışıldak gibi gezdim yine.artık bıktım diyebilirim.
bu ürünüde bakayım.tekrar çok mersi.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter