Yaşasın Yaşasın

Ebvata'cım beni ödüllendirmiş yaratıcı blogger olarak.O kadar mutlu oldum ki.Bugün çok yağun bir gündü benim için.İş bulmaya çalışıyorum ve ilk kez bugün biraz güzel haberler almıştım üstüne bir de ödül olunca ekmek kadayıfının kaymağı gibi oldu:))Teşekkürler ebvata, kocaman öpüyorum seni:)

Eveeet hakımdaki 7 ilginç şeye gelinceee...Hmm aslında düşününce hemen bulunmuyor tabii ama bir deneyelim:

  1. Küçükken yumurta ve çikolataya alerjim vardı.Zavallı ben sarelle ve rafadan yumurta keyfi iptal:((
  2. Trafik kazası geçirdiğimizde üst damağım kırıldı.Sonra bir sürü ortadontik tedavi ve ameliyatla düzeldi.
  3. Sol bacağımda anneminkiyle aynı yerde bir ben var.Hatta bu yüzden küçükken hastanede karışmadım ben diye car car konuşurdum.
  4. Pismemiş peynir yemem.Sadece kaşar ve hellim peyniri yiyorum o da pişince.
  5. Şom ağızlı olma konusunda elime su dökülmez.Olmayacak insanlarla ilgili yakıştırma yaparım 1 aya kalmaz çıkmaya başlarlar.Ya da acayip kehanetlerde bulunurum aynen çıkar.
  6. Yükseklik ve karanlıktan çok korkarım.Bir de şu dev kurt sineklerinden ödüm kopar.Evin içinde o dev sinekten kaçmaya çalışırken ayak parmağımı kapıya çarpmıştım da sonra tırnağım düşmüştü.O yüzden kinim hiç bitmez.
  7. Ortaokuldayken hoca zorla Mevlana'yla ilgili resim yarışması için resim istemişti.Benim de fen sınavım vardı sırf hocaya ayıp olmasın diye bir resim karalayıp bolca da yeşile boyayıp verdim.İl birincisi olmuştu:))
Şimdilik bunlar geldi aklıma, ilginç mi bilmiyorum:)

7 benim uğuruna inandığım bir sayı.O yüzen seçeceğim 7 kişiye de uğur getirsin.(Keşke 7'den fazla seçebilsem)

Marjo on the blog
Lady de cupcake
Dimple in wonderland
Beauty n fashion love
Salıncakta 2 kişi
Denedim güzelim
Musique!!!

Hepsini öpüyorum:)


1 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bloomcum,hayırlısı olsun,güzel bir iş bulursun canım umarım.Ben de seni koccamaan öptümmm:)))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter