Başlangıçlar ve Hoşluklar

Bir süredir ailemin yanındaydım.Bayram tatilini bahane edip 2 hafta kaçtım.İnternetten falan uzak evde vakit geçirdim.Uzun yıllardır benim yaz okulu, staj vs. derken babamla pek vakit geçirememiştim.Bu yaz bunu değiştirmeye çalıştık.Sabah 10 gibi uyanıp babamı arıyordum.O gelene kadar kahvaltıyı hazırlıyordum, öğlen sonuna kadar birlikte uzun sabah keyfi yapıyorduk.Biz 3 kızkardeşiz.Ben en büyüğüm dolayısıyla babam bana biraz düşkün.Babamla bu güne kadar hiç kavga etmedik.Daha doğrusu birbirimize kızıp kırıldığımız zamanlarda da bunu birbirimize söylemeden içimizden kavga ettik.benim okulumuz uzaması da bu sessiz kavgaların en büyüğüydü ama hiç konuşmadık.Ama bu yaz sanki biraz daha bağlandığımızı hissettim.Yıllardır Ankara'ya dönüşlerde herkesi teselli eden ben bu sefer yolda ağladım hatta o kadar ki dudağımda dev bir uçuk bile çıktı:(((Bu sabah uyandığımda babamı aradım yine."Kahvaltı hazırlıyorum gel hadi" dedim.Güldü.Ama sonra tekrar Ankara başladı.Öğleden sonra kardeşimle alışverişe gittik.Yeni taşınan kuzenimize ev hediyesi aldık, MAC turu olmazsa olmazımız, bir de üstüne Sephora molası ve Starbucks'ta en sevdiğim kahveyi kardeşimle sohbet ederek içmek...Pek çok şey beğendim ama zamanla almayı düşündüğüm 2-3 parça var.Ama günün karı %50 indirimle aldığım Clinique All About Eyes Rich krem oldu.(Ben Sephora'dan aldım ama Boyner, Tekin Acar ve YKM'de de vardı bu indirim.) Bir de Sevil'den aldığım fırça ama ona daha sonra daha ayrıntılı yazarım. Günüm hüzünlü başladı ama güzel bitti.En büyük sürpriz de en son geldi zaten.Akşam gelip de blogumu açınca Maydanoz Blog Topluluğu'ndan blogumu tanıttıklarıyla ilgili gelen yorumdu ve linki de burada.Ne kadar sevindiğimi anlatmama gerek yoktur herhalde.Ben zaman zaman takip ettiğin blogcu arkadaşlarımın listelerine bakıp değişik bloglar ararım.Takip ettiğime göre aramızda ortak bir şeyler var diye düşünüyorum, pek de yanılmadım aslında.Bu blogu da onun için çok sevdim, her postta bir blogu tanıtıyorlar bence süper bir fikir yapanları da kutluyorum.İşte yeni bir dönem de böyle başladı.Bulutlu bir gökyüzünden sonra ışıldayan güneş gibi...Herkese mutlu başlangıçlar diliyorum.

2 yorum:

llorona dedi ki...

canııım kıyamammm!!! üzülmee :(
bende buraya gelmekten, odamda bile donmaktan nefret ettim ama napalım. birbirimizi görücez işte en kötüsü hehe:D dün de derslerde Allah bana bi şans daha verdi dedm, başlangıç moduna mutlu oldum. sanada güzellikler getirsin bu sene canım:-*
sana da zorla heritage rouge aldırttım sanki ama sen denedinmi sevdinmi bakalım. bi gün oturup makyaj partisi yapalım bari, kardeşinde olsun :)
ay özledim seni yarın gelsin de göriyim:D kardeşini de öptüm burdan:)

BLOOM dedi ki...

tatlım benim için de bu sene o dersi çekilir yapan tek şey seninle alıyor olmak yani başka türlü çoook sıkılırdım.pigmenti zaten biz de almayı düşünmüştük sadece gidip bi bakalım demiştik o yüzden aklın kalmasın ama ilk fırsatta bi parti yapalım tabii:))yarın görüşürüz canım...

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter