Cosmetics of the Day

Son zamanların en trendy postu bu oldu ben de eksik kalmak istemedim:)
Şampuan: Lush Big ve New

Saç kremi: Lush American Cream

Şekillendirici ürünler: John Frieda anti-frizz serum ve hacim köpüğü

Duş jeli: Nivea apricot cream

Vücut nemlendiricisi: The Body Shop shea body butter(ama erkek parfümü gibi koktuğu için sevmiyorum) ve Nivea sprey nemlendirici(ama bunu da sevmiyorum acil düzgün bi nemlendiriciye ihtiyacım var bana lush yolları göründü)
Deodorant:Rexona

Fake Tan: Kullanmıyorum.Bronzlaşmaya karşıyım:)

Yüz temizleme: Lush Fresh Farmacy sabun; makyaj temizlemek için de Neutrogena temizleyici ve The Body Shop papatyalı göz makyajı temizleyici.

Peeling: Lush mask of magnaminty ve vücut için The Body Shop raspberry peeling.

Makyaj bazı: Kullanmıyorum

Fondöten fırçası: Mac 188

Concealer: Mac Select Cover-up

Pudra: Shiseido Pureness Pudra 010 numara

Allık:Mac Stark naked, mineralize earth to earth ve Bobbi Brown shimmer brick rose

Bronzer: Kullanmıyorum

Aydınlatıcı: Mac lustre drop pink rebel

Göz makyajı bazı: MAC Paint Pot (Painterly ve Bare Study) ve E. Funkhouser

Far:Mac stars'n rockets, jest, sable; Shiseido hydro powder spring plum

Eyeliner: MAC Fluidline Blacktrack

Kirpik kıvırıcı: Mac

Mascara: Maybelline Colossal(bitsin diye yaz boyu kullandım) ve Clinique High impact

Lipstick: Mac Lollipop lovin, made with love ve Deborah mirror glow #04

Lipgloss: Maybelline strawberry carats, apricot freeze; Mac dazzleglass smile ve steppin out

Oje:Flormar #01 ve She 507 ve508

1 yorum:

BLOOM dedi ki...

çok teşekkürler çok mutlu oldum:))))

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter