Merlin 2008



Geçenlerde cnbc-e kanalında tesadüfen Merlin 2008 dizisini gördüm.Tarihe meraklı biri olarak özellikle de Rome ve Tudors gibi dizilere bayıldığım için izlemeye başladım.İşte ilk bölümden notlar:
  • Arthur ve Merlin hemen hemen aynı yaştalar ve ilk bölümde birbirlerinden nefret ediyorlar.Büyük aşklar nefretle.... durumları.

  • Merlin biraz GG'deki Dan Humprey'e benziyor karakter olarak ama mavi gözleri çooook güzel:)

  • Arthur'un şımarık ve ukala halleri bana Chuck Bass'i hatırlattı.Zaten bu ara bana her şey onu hatırlatıyor:)Edit:2 bölüm daha izledim ve Arthur'da kesinlikle aynı annesiz büyümüş ve babasına bir türlü yaranamamış ergen tripleri var.Ama çok tatlıııııı:))

  • Lady Guinivere çok esmer neredeyse Mısırlı veya melez falan dicem, pure blood İngiliz demek için fazla çikolatalı geldi bana

  • Lady Guinivere Merlin'e yazıyo.Yok artık o kadar da olmasın di mi daha bi de Lancelot var:)Bu arada dizideki tüm ergenler yakın yaşlardalar.Ama Arthur Lady Guinivere'den büyük değil miydi???(bkz. İlk Şovalye filminde Sean Connery)

  • Lady Guinivere Merlin'e, Merlin Lady Morgana'ya, Lady Morgana Arthur'a yazıyo.Yuh!

  • Yukarıdaki Fotoğraftaki karakterleri soldan sağa açıklıyorum:Arthur'un babası Uther, Arthur, Merlin, Gaius amca, Lady Morgana, Lady Guinivere.

  • Dizinin BBC sitesi için tıklayın.

  • Imdb puanı kötü değil demek ki zamanla güzelleşecek bu dizi.Neymiş diyenler için imdb.

Not:Bu ara bayram dolayısıyla ailemin yanında tatildeyim o yüzden internet imkanlarım kısıtlı olacak.Yine bu sebeple blogumla fazla ilgilenemeyebilirim.Zaten GG başladı ve ben hala ilk bölümü izleyemedim artık dönünce maraton yaparım:)Herkese şimdiden mutlu bayramlar...

1 yorum:

Aicha! dedi ki...

Bende Merlin'i çok sevdim, eğlenceli bir dizi. Sana da iyi bayramlar canım:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter