Jil Sander SUN

Bu parfümün adını çok duydum ve gidip denedim.İlk kokladığımda "off ya bu ne bayık şey" diye düşünmüştüm ama 2 saat sonra çok farklı gelmişti yine de emin olup alamamıştım.Geçenlerde Boyner'de 30ml boyu 35tl'ye satıldığını görünce bir şans vermek istedim.Şimdi koklamaya doyamıyorum.Evet hala ilk sıkıldığında ağır ama zamanla çok güzelleşen bir koku.Benim gibi ilk sıktığında beğenmeyenler varsa bir kez daha düşünmesini tavsiye ederim.Ben yazlık kokuları sonbaharda kullanmayı çok severim sanki yaz hiç bitmemiş gibi hissettirir bana, işte bu koku da tam öyle; bazen evde bile dayanamayıp sıkıyorum:)Üstelik çok da kalıcı hele saçlarımın ucuna da sıkınca çok harika oluyor.En güzel tarafı da alkolsüz olması.Benim cildim alkole karşı hassas olduğu için yaz sıcaklarında hiç sorun çıkarmadı.Ne diyim ki daha:))

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter