Ezel


Bu dizi bu sezonun en favori dizilerinden biri oldu benim için.Konusu aslında çok tanıdık hatta zamanında Ezel'in rolünün tarık Akan tarafından oynanmış versiyonu olan bir film de vardı ama yüzü değişmiyordu tabii.Cengiz'i de Yalçın Gülhan oynuyordu.O yüzden hafif eski türk filmi tadı süper.Ama öte yandan geriye dönüşlerle zenginleştirilmiş güzel bir intikam hikayesini kim sevmez.Şimdilik Ömer ve Eyşan'ın hikayelerini duyduk.Daha Cengiz var ki onun olayını merak ediyorum ve de Ali tabii ki. Dün akşamki bölümde nihayet Tunçel Kurtiz de geldi ki dizi tadından yenmez oldu.Ömer Hayyam ve Oscar Wilde bile var dizide daha ne olsun.Ama Aşk-ı Memnu'nun da yapımcısı olan Ay Yapım'a bir çift sözüm var: Şu özetleri gereksiz uzatıp insanı diziden soğutmayın.Saat 9'da başladı yuh artık yani.Ayrıca maliyeti düşürmek için neredeyse Aşk-ı Memnu'yla aynı müzikleri koymuşsunuz biraz daha yaratıcılık lütfen.
Dünkü diziye benim için damgasını vuranlara gelelim:
  1. Ezel Eyşan'a "tek kelime daha etme çünkü yalan da olsa inanırım" dedi ya içime oturdu resmen.
  2. Mezarlıkta Ezel ailesini görünce gözleri doldu ama onlarla konuaşamadı bile.Kenan İmirzalıoğlu artık iyice aştı kendini.Onu Kabadayı filminde çok beğenmiştim şimdi bayılıyorum.Ayrıca o adama spor kıyafetler de çok yakışıyor, çünkü sert hatlı yapısını dengeliyor ve ben beğenerek izliyorum:)
  3. Yiğit Özşener bu kadar mı tatlı olur?Allem edip kallem edip o adam kendini sevdirir valla.O vampir kıyafeti de çok yakışmış.
  4. Tunçel Kurtiz'in okuduğu Oscar Wilde şiiri bence dizinin olayıydı.Merak edenler için şiir bu:
her insan öldürür gene de sevdiğini
bu böyle bilinsin herkes tarafından,
kiminin ters bakışından gelir ölüm,
kiminin iltifatından,
korkağın öpücüğünden,
cesurun kılıcından!

kimisi aşkını gençlikte öldürür,
yaşını başını almışken kimi;
biri şehvetin elleriyle boğazlar,
birinin altındır elleri,
yumusak kalpli olanı bıçak kullanır
çünkü ceset soğur hemen.

kimi pek az sever, kimi derinden,
biri müşteridir, diğeri satıcı;
kimi vardır, gözyaşlarıyla bitirir işi,
kiminden ne bir ah, ne bir figan:
çünkü her insan öldürür sevdiğini,
gene de ölmez insan.

Yet each man kills the thing he loves
By each let this be heard,
Some do it with a bitter look,
Some with a flattering word,
The coward does it with a kiss,
The brave man with a sword!

Some kill their love when they are young,
And some when they are old;
Some strangle with the hands of Lust,
Some with the hands of Gold:
The kindest use a knife, because
The dead so soon grow cold.

Some love too little, some too long,
Some sell, and others buy;
Some do the deed with many tears,
And some without a sigh:
For each man kills the thing he loves,
Yet each man does not die.

4 yorum:

llorona dedi ki...

derse gelmeden bunlarımı izliosun bakıyım sen!:D
özlettin kendini be:D ben tv bile açmıorm bak çalışıorum bu sene:D yarın görüşrüz derste artık dimiii:)

BLOOM dedi ki...

yarın görüşürüz tatlım merak etme.sen çalış tabii senin çok dersin var ama ben de çalışıyorum merak etme:)

mutfakcini dedi ki...

off aynennn.Dünkü bölümde de tekrar verdiler önce.İçim acıdı yaa.İnanırım dio adam.varmı böyle bi adam,böyle bi aşk :)

BLOOM dedi ki...

böyle adammlar varsa da işte böyle kendine acı çektirenleri buluyor şekerim:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter