Yeni Yüzükler

Bu sezon aksesuarlar kesinlikle çok güzel.Süper şallar, kolyeler, çantalar, yüzükler hatta eldivenler var.Dergilerde bakmaya doyamadım desem yerdir.Özellikle Accessorize'daki yeni koleksiyonu çok beğendim.O yüzden dayanamadım gidip 2 yüzük aldım.İkisi de kurdele şeklinde ama biri telkari gibi görünüyor diğeri de taşlı.Taşlı olanı almakta tereddüt ettim çünkü malum taşları çabuk düşer onun yerine almak istediğim başka bir küpe vardı.Ama satıcı kız fişi sakladığınız sürece taşı düşse bile getirin değiştiririz dedi.Ben de yüzüğü aldım. Bir yüzük de Marks& Spencer'dan aldım.Çiçek şeklinde ve fuşya rengi.Mat ve ışıltılı taç yaprakları var, çok şirin:)İşte bunlar da resimler:

7 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ay çok güzeller bloomcum güle güle kullan, yüzükleri çok beğendim ama malum ben tüm gün eldiven giymek zorundayım bana olması zor, küpesi var mıydı hatırlıyor musun? Ben de gidip bakayım haftasonu :)

zeynepin sesi dedi ki...

çok sevimliymiş ikincisi..

Roxelanne dedi ki...

çok güzeller güle güle tak takıştır:) fiyatları nedir acaba?

BLOOM dedi ki...

marjocum küpeleri yok galiba çünkü matching items falan yazmıyordu ama bi bak istersen çünkü çok güzel şeyler var.
roxalanne accessorize olanlar 28, M&S 24 lira.
Zeynepcim teşekkürler daha güzelleri senin olsun:)

Unknown dedi ki...

Üçü de çok şeker, en çok ortadakine bayıldım.
Güle güle kullan;) xx

llorona dedi ki...

bloomcum süperlermiş yüzüklerin bende bu aralar seviyroum yüzük takmayı. bende şu sokakta satılan tahta yüzüklerden aldım kurdele şeklinde. dandik ama çok sevdim:D
güle güle kullan canım hepsini, en çok sondakni sevdim bende:*

BLOOM dedi ki...

lloronacım sen de güle güle kullan.ben bazen bazı şeyler takıyorum kafayı.eskiden de çok yüzük takardım bi süredir bırakmıştım şimdi tekrar başladı:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter