Sevil'den Fondöten Fırçası



Önceki postlardan birinde yazmıştım Sevil'de çok güzel fırçalar bulduğumu şimdi de ayrıntısına geçelim.Bu fırçayla ilgili pek çok güzel şey var o yüzden öncelikle Sevil Parfümeri'yi tebrik etmek istiyorum.
  • En güzel yanı fiyatı sadece 11.50.
  • Mac 190 numaralı fondöten fırçasının aynısı diyebilirim.Tabii kalitesi birebir tutmaz ama mac olanın internette 32$ fiyatı var bizde ne kadar bilmiyorum.Resimde MAC 188 fırçayla büyüklük olarak kıyaslamak için fotoğraf koydum.Sevil'in fırçası MAC 190'dan biraz küçük.
  • Ben fondöten fırçasını aldım ama Mac 239 benzeri, kabuki, pudra ve eyeliner fırçası dahil pek çok çeşit vardı.Mesela far fırçası 8 lira falandı ama fiyatlar değişiyor tabii.Yine çok alınası.
  • Kılları çok yumuşak ve ne uygulama sırasında ne de yıkarken kılları döküldü ki bu da çok güzel.
  • Ben çok unutkan biriyimdir.Tatile gittiğim yerlerde ya da bayram tatilinde eve bile gitsem mutlaka bir şeyler unuturum.İşte bu durumda pahalı ve çoook sevgili 188 fırçam yerine gönül rahatlığıyla her yere bunu götürebilirim.
  • Sürüşü de güzel.Dün derse giderken onunla sürdüm Llorona hemen "cildin çok güzel görünüyor ne sürdün?" dedi:)
  • Normalde fırçalarımı protext anti-bakteriyel sabunu elimde biraz köpürtüp o köpükle yıkarım.Bazıları fırça temizleme solüsyonlarını tercih edebilir ama ben eski kafalıyım galiba su-sabun ikilisinden vazgeçemiyorum.Bugün yeni sevil ve mac188 fırçalarımı evde çok eskiden kalan ve bitirdik zannedip bir köşede unuttuğumuz vichy oligo köpükle yıkadım.çok eskiden kaldığı için yüzümüze sürmekte tereddüt ettik ama fırçaları süper yıkadı.Bol suyla da duruladım.Umarım sorun olmaz.Cilt gibi hassas bir şey için olan köpük herhalde fırçalarımı da temizler:)
Özetle benden tam puan aldı.Uygun fiyatlı ve başarılı bir alternatif.

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Kabukisini merak ettim şimdi:))
Güle güle kullan canım

zeynepin sesi dedi ki...

ben hep elimle dağıtıorum fondöteni..fırçayla sürünce daha mı ii oluo?hiç anlamıorum ki :(

BLOOM dedi ki...

zeynepcim eskiden ben de öyle sürüyordum ama fırçayla sürünce çok daha güzel göründüğünü farkettim.aslında elin sıcaklığıyla daha güzel dağılıyor ama fırça kesinlikle daha düzgün bir görünüm veriyor.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter