Yeni Küpeler

Geçenlerde evde sıkıldım ve yine küpelerle uğraştım.Sonra da onları paylaşmak istedim:
Bu yeşil ve pembe boncukları renklerini beğenip nasıl olsa bir şeyler yaparım diye almıştım.Aynı şekilde ucundaki aytaşını da bu yaz Antalya'dan aldım.Ne yapsam diye düşünürken misinaya dizdim boncukları ve hoşuma gitti.Ucuna bir taş ve araya da şirin bir pembe fiyonk tamam:)


Bu kırmızı küpeyi yapalı çok oldu aslına ama bloga koymak şimdiye kısmetmiş.Fotoğrafta rengi domates kırmızısı gibi çıkmış ama aslında daha koyu ve soğuk bir rengi var.


Bu küpeyi yeniden yapmadım sadece modifiye ettim.Şöyle ki bu küpenin üstünde küp şeklinde renkli ahşap boncuklar vardı ama belki 1-2 defa takmışımdır aldıktan sonra pek ısınamamıştım.Sonra o tahta boncukları çıkarıp yerine bu kristalleri dizdim.Hem evdeki devamı olmayan renkli boncukları değerlendirdim hem de bu şekliyle daha güzel oldu bence.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

süper olmus cnm ellerşne saglık.favorım fıyonklu olan:=

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter