Haftanın Tuhaflıkları!

En son postumdan bu yana epey zaman geçmiş.Ben de bu arada epey yoğun günler geçirdim.Haftanın hoşlukları diyebilmek isterdim ama benim öyle hoşluklarla dolu haftalarım pek olmuyor:( 1 hafta değil ama bi 10 günün özeti işte böyle:

  • Geçen hafta ailemin yanına gittim.Babamı çok özlemişim.Güya bana söz vermişti direksiyon dersi alacaktım ama yalan oldu maalesef.Ben de o ehliyeti olup da araba kullanamayan gruptan olduğum ve bu duruma sinir olduğum için isyanlardayım ama çalışmalarım devam edecek.Sanırım sonuçta Anakara'da halletmem gerekecek.
  • 29 Ekim'de evde internet falan yoktu o yüzden post yazamadım ama tüm ülkemin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.İstanbul'daki muhteşem gösteri tüm illere örnek olsun.Özellikle de bizim yaşadığımız şehir gibi küçük ve bağnaz olanlara.
  • Taa ilkokuldan çok sevdiğim bir arkadaşım evlendi.Allah onu çooook mutlu etsin.Ee tabii kına-düğün ikilisine teşrif edildi.Giyinip kuşanıp, sürüp sürüştürüp bi güzel salınıldı:)
  • En küçük kardeşim önümüzdeki ay 16 olacak.Bu düğüne giderken bizimkinde bir heves bir telaş, sanki o evleniyo.Sonra da bize bakıp "ben ne zaman topuklu ayakkabı giycemmm?" diye soruyor."Şimdi kış geldi, mevsimi değil yazın bakarız" diyip bi süre susturduk:)
  • Ankara'ya döndüğümden beri hastayım.Biraz hava değişikliği, biraz soğuk algınlığı derken 2 gündür okula gidemiyorum.ASnkara'da herkes domuz gribi paniğinde.İnsanlar korkudan hastanelere bile gidemiyorlar, hasta değilsek bile ordan kaparız korkusundan.E ben de bu durumda evde yatıyorum ki bağışıklık sistemimin zayıflığıyla virüslere hedef olmayayım.Bol su, supradyn plus, nurofen cold, çorba ve mandalina en yakın arkadaşlarım:)
  • Bugün çok üzücü bir haber aldım.Anneannemin en yakın kuzeni, nur yüzlü melek teyzemi kaybetmişiz.Çok üzüldüm tabii.Hemen telefon açıp başsağlığı diledim, kızlarıyla epey ağlaştık telefonda:(Daha bayramda görüşmüştük, şimdi de ani bir beyin kanamasından vefat haberini aldım.Canım anneannem ne hale gelmiştir düşünemiyorum bile.Kendi kardeşlerinden öte severdi teyzemi.
İşte geçen günler böyleydi.Yeniden evime ve bloguma dönmek çok güzel...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter