Avon Ultra Color Rich 24K Gold Rujlar

Avon ürünlerini genelde kardeşim kullanır.Ben eskiden kullanmıştım özellikle saç ürünlerini ama artık kullanmıyorum.Yine de çok güzel rujları olduğunu kabul ediyorum, güzel nemlendiriyor ve hoş renkleri var.Bu yüzden şu altın ışıltılı olanları denemek istedik.Pink ve golden peach renklerini aldık.Tam beklediğim gibi çok güzel nemlendiriyorlar ki bu benim için çok önemli çünkü yaz kıış blistexe bağımlı olarak yaşıyorum:( İçlerinde gerçekten hoş altın renkli simler var ama gözü yormuyor, gayet ince yapılı.Yalnız renkler oldukça hafif.Rengi belli edebilmek için kat kat sürseniz bile çok bi değişiklik olmuyor açıkçası.Yani o kıpkırmızı dudaklar için Reese Witherspoon'a kaç kat sürdüler bilemiyorum.Golden peach olanı nude oldu bende.Altın ışıltılı ama çok renk vermedi.Pink ise elde sürünce çok tatlı bir renk fakat yine de bende çok da belli olmamakla beraber doğal bi ışıltı verdi tabii.Ama ben nc20 cilde ve gayet pigmentli dudaklara sahibim belki de o yüzden.Kardeşim nc30 ve pembe olan onda daha güzel oldu.Peach biraz yaşına uymadı diyelim:) Bu arada golden peach ile deneme yaparken MAC lollipop lovin ruja benzettik.Tabii lollipop lavin daha kapatıcı ve içindeki yeşil ışıltılar çok farklı ama onun dışında pembelikleri aynı diyebilirim.Zaten hepsi için swatch yaptım fotolarda görebilirsiniz.
Özetle bir daha alır mıyım?Sanmıyorum çünkü bu bitmez.En beğendiğim özelliği dudakları yumuşak yapması ve kalıcılığı.Beğenmediğim özelliği ise fazla sheer olması.Sheer rujlar kötü diye söylemiyorum sadece ben daha belirgin renk veren bir ruj bekliyordum.
Soldaki pink sağdaki golden peach

Üstteki golden peach alttaki pink

Bunu da karşılaştırma olsun diye koydum.Soldaki golden peach sağdaki MAC lollipop lovin

1 yorum:

Sassy dedi ki...

Rujlara bayıldım galiba ten renklerimizde birbirimize çok yakın çünkü bende nc20 kullanıyorum :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter