Kitap Mim'i

Bu mim çok hoşuma gitti.Çünkü uzun zamandır hastalıktan ne bloga girmeye ne de post yazmaya fırsatım olmuştu.Dönüşü de böyle güzel bir mimle yapmak istedim.

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?

Bu ara Philippa Gregory'nin Boleyn Mirası'nı okuyorum ve artık bitsin istiyorum çünkü okuduğum her gece sabaha kadar Henry ve etrafındaki muhtelif hatunlarla uğraşıyorum.Daha önce de seriden sadece Boleyn Kızı'nı okumuştum.Hepsi Tudors dizisi yüzünden ya! Off Jonathan Rhys Meyers sen nasıl bi insansın, bana neler yaptırıyosun.Bu kitapta da Anne Boleyn ve Jane Seymour'dan sonraki 2 eşi ve onlara en yakın kadın olan Lady Rochford anlatılıyor.

2. En son aldığınız kitap?

En son Serdar Özkan'ın Kayıp Gül'ü aldım ve çok merak ediyorum.

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?

Ya o kadar çok var ki buna tek bir cevap veremem.Ama Marc Levy, İlber Ortaylı ve Derman Bayladı'nın kitapları diyebilirim.

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?

Hmm Devlet-Platon, Bette Abla-Balzac, Devlet Ana-Kemal Tahir, şeytan Marka Giyer(off acayip sıkıcıydı).

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?

Dediğim gibi Kayıp Gül'ü çok merak ediyorum hemen başlamak istiyorum:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter