7 Kocalı Hürmüz vs. Neşeli Hayat


7 Kocalı Hürmüz filminin fotoğraflarının olduğu bir post yazmıştım zaten. E film gelince de aldık sevgilimizi koşa koşa gittik.Ben daha önce Türkan Şoray'ın oynadığı filmi izlemiştim o yüzden konuyu biliyordum.Çok eğlenceli bir film, oyuncular süper, kıyafetler şahhane diyerekten gittim, gördüm.Beklediğim kadar süper miydi hayır yine de gayet eğlenceliydi.Gelgelelim sevgilim çok sıkıldı.Zaten bence de kız kıza gidilse daha çok keyif alınabilecek bir film.Hamamdaki "göklerden herif yağacak" şarkısında kızlarla "amiiin" diye kıkırdamak varken:)...Bu filmden çıkacak asıl sonuca gelinceeee:Bu memlekette Nurgül Yeşilçay yaşarken Beren Saati en seksi seçmek ayıp olur, yaradanın gücüne gider valla:)
Neşeli Hayat'a bir değişiklik yapıp kardeşimle gittik.Çok eğlenmek değildi niyetimiz yani komedi filmi beklentisiyle gidip de "bi şeye gülemedim ki" diyip çıkmadık ama "bitse de gitsek artık" dedik sonuna doğru.Konu hoştu aslında.Özellikle sürekli zengin insanların, toprak ağalarının konu edildiği dizilerden sonra gerçek insanların dünyasını anlatan bu filmi beğenmek isteyerek gittim.Bir şeyi eksikti bu filmin, adını koyamadım ama.Sonuçta istediğim tadı alamadım; ha Ajda Pekkan çok beğenmiş bu arada onu da söyliyim:)

5 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

kesinlikle nurgül yeşilçay'ın daha seksi olduğunu düşünenlerdenim..

Pell-in dedi ki...

7 kocalı hürmüz'ü bende dün izledim erkek arkadaşımla. Oda bende çok beğendik inanılmaz eğlendik. beren Saat hakkında soyledıklerıne katılıyorum. Kesinlikle Nurgül Yeşilçay kat kat dah agüzel ve seksi Beren Saat'ten hemde o yaşına rağmen. Bu yaşımda koca kadını kıskandım (:

tuguna dedi ki...

Ben Ezel Akay filmlerinde hep cok egleniyorum, Nerdesin Firuze, Hacivatla Karagoz gibi. Bu filmi de cok sevecegimi dusunuyorum. Neseli Hayat'ta iyi bir dram komedisi potansiyeli var ama bakalim, Turkiyeye gelince izlemek lazim:)

BLOOM dedi ki...

Tugunacım Ezel Akay filmleri gerçektenm çok eğlenceli oluyor.Nerdesin Firuze ve Hacivatla Karagoz'ün müzikleri de süperdi hatta internetten indirmiştim, yurtta kalırken kızlarla acayip dinlerdik.Şimdi bu filmin de müziklerini bekliyorum.

nily21 dedi ki...

dün seyrettim Neşeli Hayat filmini..Arkadaşlarımdan bazıları beğenmedi ama benim hoşuma gitti..Çok gerçek bir film..Oyuncular çok başarılı ve hepsi rollerine tam oturmuş bence..Zaman zaman hüzünlendirdi ama Ajda Pekkan'ın dediği gibi ağlamadım :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter