A-Box Ayakkabı Kutularım

Uzun zamandır süren blog sessizliğimi bozmak için süper bir sebep:Perşembe akşam blog sayfamda sevgili Stil Direktörü'nün yorumunu buldum.A-Box ayakkabı kutusu hediyeli yarışmasını ben kazanmışım:)Aslında arkadaşı Siu kazanmış ama hak geçti denmesin diye 21. yarışmacı olan bana kısmet oldu.İkisine de çok teşekkür ediyorum.İlk kez böyle bir yarışmada ödül kazanıyorum.Malzeme sorusuyla kazanmak da mühendis şansı olsa gerek.Bugün cumartesi ve bu sabah itibariyle kutularım bana ulaştı.Kocaman bir koliyle gelen 6 kutu ve sayamadığım sanırım 20 civarında çorap tutucu.Şimdiden içlerine ne koysam telaşım başladı.Çocuk gibi oynamak istiyorum desem yeridir.Ha bu arada kutuların yapıldığı malzemeyi de cidden beğendim.Hafif ve dayanıklı.İhtiyacı olup da nasıldır acaba diyen varsa diye söylüyorum bence gayet güzel.Sanırım böyle 6lı bir set de alıp kuzenime yollayacağım.Bugünün en güzel olayı da buydu işte.Son olarak kutularımızın resmini de koyalım da eksik kalmasın.


2 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Güle güle kullan cnm.. :)

Stil Direktoru dedi ki...

Güle güle kullan canım iletiyorum firmaya da sevgiler

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter