Hediye Sahipleri Belli Oldu!...

1 Haftadır süren hediye çekilişimin sahipleri belli oldu.Kampanyaya katılan herkese çok çok teşekkürler.Bu arada yeni bloglar da anıdım ve beni en fazla mutlu eden de bu oldu.1 arkadaşımız istediği paketi eklemeyi unuttuğu için fazladan 1 yorum yazdı ama o 2 yorumu tek sayarak random.org sitesinden çekiliş yaptım.7. yorumu yazan Ayşegül ve 36. yorumu yazan Tuğba hediyeleri kazandılar.Tuğba 1. paketi istediğini yazdığı için Ayşegül de 2. paketi alacak.Arkadaşlar en kısa zamanda adres bilgilerini bana sparklypages@gmail.com adresinden yollarlarsa ben de zevkle onlara paketlerini yollayacağım. Tebrikler kızlar!

2 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Merhaba, öncelikle sizin bloğunuzla tanışmak benim için çok memnun ediciydi... Bir de düzenlediğiniz çekilişte hediyelerinizden kazanmak beni çok çok mutlu etti. Özellikle kitapları çok severim ve kitap+gloss benim için tam bir yılbaşı hediyesi oldu.Teşekkür ederim...
Bilgilerimi mail ile gönderdim
Sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

Tebrikler :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter