Best of 2009

O kadar uzun süredir yazmamışım ki bloga kapandı sananlar bile olmuş olabilir.Ama bu ara yoğun bir sınav-proje dönemindeydim.Herkese de mutlu bir 2010 diliyorum.Benim için 2009 enel olarak kötü bir yıldı o yüzden gitsin de gelmesin diyorum ama 2009la ilgili de klasik bir best of yapalım da gideni kötü anmayalım dedim.
  • En güzel dizi:Ezel.Hiç tartışmasız.Dün akşamki bölümü de yine süperdi.Daha şimdiden sezon finalinin heyecanı bastı beni.Kimbilir nasıl olacak?
  • En rahat ayakkabılar: UGG. Evet ben de aldım.Hatta yakında bu maceramı anlattığım bir yazı da yazmayı planlıyorum ama hem bu kadar hafif ve rahat hem de çok güzel ısıtan başka bir şey bilmiyorum.
  • En sevdiğim trend: Tabii ki her şeyin mor olması.Mor Bizans'ta asaletin, İngilizler'de yasın rengi.Yaz kış giysem bıkmam.
  • En başarılı fırça: MAC 239. Hem mineral farlar, hem pigmentler hatta çok zorda kalınca eyeliner sürmek ve blending yapmak için ondan iyisi olamaz.
  • En favori allık: MAC The Perfect Cheek adı gibi mükemmel bir allık.Her durumda kurtarıcı.
  • En sevgili köşe yazarları: Murat Bardakçı ve Rahşan Gülşan.
  • En başarılı show: Okan Bayülgen beni hiç yanıltmadı.Ortaokuldan beri izlerim, onunla büyüdüm sayılır.Disko-medya-muhabbet kralı üçlüsüne bayılıyorum.
  • 2009'u hatırlatan parfüm: Jill Sander Sun. Önce beğenmedim sonra aşık oldum. Her kokladığımda Antalya'yı hatırlıyorum.
  • En müsteri dostu davranış: Migros Jet Kasa.Saatlerce kuyruk beklemeye son.Artık kasadan kendiniz geçirip, kolayca ödüyorsunuz.Bayıldım.
  • En çok kime güldüm: Selçuk Erdem muhteşem.Twitter'da karikatürlerini yayınlasın diye bekliyorum.2 tane de buraya koyalım:

  • Bu seneme güzellik katan markalar: MAC, Bobbi Brown ve Lush.En çok bu markaları kullandım ve çok memnunum.
  • En güzel aksesuarlar: Bu sene Accessorize beni bitirdi. Çok renkli ve güzeldi.
  • En çok kullandığım "beauty tool": MAC kirpik kıvırıcı.Onsuz olmazzzz:)
  • Cildime en iyi gelen yüz maskeleri: Lush Mask of Magnaminty ve MAC Volcanic Ash maskesi.(Ama bu konuyla ilgili de bir post gelecek.
Şimdilik bu kadar.2010 yeni şeyler getirsin bana.Ben de bu yeni şeyleri kırpıp kırpıp postlar yapayım...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter