Braun Satin Hair Brush


Bu fırçayı uzun zamandır merak ediyordum.İnternette epey araştırdım ama tam bir yorum bulamadım. Hele de Kavak Yelleri'ndeki o tanıtımı görünce içim gitti çünkü bir türlü kolay şekil almayan saçlarım vardır benim.Çünkü ince telli ve dalgalı olduğu için ne akıllı uslu durur ne de şeklini koruyabilir. Sonuçta dayanamadım gidip deneyip yerinde görmek istedim.YKM'de yılbaşı indirimi vardı ve normalde 90 liraya kadar yükselen fiyatı 66'ya düşmüştü. Bu bir işaret olmalı dedim.E almaya niyetim var ne deseydim:) Denedim ve gerçekten saçlarımı yatıştırdı.Sonuç:Aldım tabii. Kullanıcı yorumlarına gelirsek. O dizideki gibi saçlara fön çekmesini bekliyorsanız, yok böyle bir şey.Ama acelem var, saçlarımı hemen kurutayım bir de tarayım ve çıkayım derseniz süper bir fırça.Tararken gerçekten yumuşaklık veriyor ve saçlarımdaki kırılmayı da azaltabilirse gönlümün sultanı olur mu?Olur tabii neden olmasın.Henüz fön çektirip denemedim ama belki fönün de daha uzun süre dayanmasını sağlıyordur.Dalgalı ve çok kabaran saçlara ilaç gibi gelir bence. Ama her zamanki tavsiyem almadan önce mutlaka denemek lazım.Unutmadan şunu da eklemeliyim: Hani bu iyonlar varya tararken saçılan...Ne iyonu onlar bilemedim ama kokularını alabiliyorum.Gayet metal kokuyorlar.Kötü değil ama söylemek istedim.

8 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

allahim cok merak ediyorum su fircayi ama kiyip da veremicem sanirim o parayi :D

zeynepin sesi dedi ki...

işine yaradıysa ne mutlu!

BLOOM dedi ki...

caramelcim ben de aldığım başka bi ürünü iade etmiştim elimde çek vardı.aslında kıyafet alacaktım ama yaptım işte bi çılgınlık:)

nily21 dedi ki...

acaip merak ediyordum bu fırça ne işe yarıyor diye...görünüşe göre benimki gibi hem ince telli hem de röfleden yıpranmış saclarda hiçbir işe yaramıcak :)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Paylaşım için teşekkür ediyorum.Almak istiyordum ama kararsızdım ,karar verdim almıyorum.:)Sevgiler canım..

Pell-in dedi ki...

bende çok merak ediyorum ama bende ilk yorumcu gibi alamayacağım galiba

Dominika dedi ki...

güle güle kullan.ben de deneyip almayı düşünüyorum. yorumlar çok ilgimi çekiyor ..

Akasya dedi ki...

Merhaba çoğunuzun yorumları ürünü beğenmemiş olacak ki tavsiye etmemişssiniz Benim de saçlarım belimde hem dalgalı hem de cabuk kabarıyor bunu önleyebilmek için hergün örüyorum:( Ayrıca çok döküldüğü için yazın omuz hizasında kestireceğim bu sayede bu ürünü almayı düşünebilirim Yine de alır mıyım bilmiyorum:)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter