Shiseido Night Moisture Recharge Light

Bir süredir Dermalogica Active Moist kullanıyordum ama havalar soğuduğu için sanırım bana yetmemeye başladı.Aynı dertten muzdarip olan Tuguna da bu active moist ve diğer pek çok ürünle ilgili yazı yazmıştı, buradan ulaşabilirsiniz.Benim cildim karma ve nemsizdir.Genelde soğuk havalarda bu nemsizliği daha çok hissediyorum.O yüzden zaten bitmek üzere olan dermalogica kremimden vazgeçip en eski dostum olan Shiseido'ya döndüm.Shiseido benim ilk kullandığım "selective" tabir edilen markadır. Day moisture light benim kullandığım en güzel nemlendiriciydi diyebilirim.Peki bunu neden night aldığıma gelince, gece nemlendiricileri gündüz kullanılanlara göre daha yoğun nemlendirme sağlıyor.Üstelik spf içermesine gerek yok ben zaten gündüz çıkarken kremi Dr.Murad spf 30 kremimle karıştırıp sürüyorum.Pompalı şişesine ve kokusuna bayıldığımı söylememe gerek yok zaten.Kremi az bir miktar alıp ellerimin arasında ısıtıp sürünce daha güzel dağılıyor ve şimdilik ihtiyacımı karşıladı.Baharda belki tekrar active moist'e devam ederim.Ben bu kremi yılbaşı öncesi %50 indirimle cosme-de'den aldım ve sadece 29$ ödedim.Şaka gibi çünkü bizde 130 lira civarı.(Depolama yapmayı sevmiyorum o yüzden tek şişe aldım)Yanında bir de nem maskesi aldım 20$a.Onu da yakında yazacağım.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter