Ejder Kapanı

Ejder Kapanı filmini heyecanla bekliyordum.Ben Uğur Yücel'i sinemada izlemeyi çok severim.Pek çok kişi onu Canım Ailem dizisinde benimsedi ama benim için Uğur Yücel Arabesk filminde (ki çocukken izlemiştim ama hiç unutamam o filmi) Ekrem, Muhsin Bey'de Ali Nazik ve Eşkıya'da Cumali olarak çocukluğuma ait bir insandır.Ben bu saydığım filmleri çocukken izledim ama belki de sırf bu yüzden Uğur Yücel benim için o zamanların tatlı günlerinden bir yüzdür.Onu sinemada izleme fırsatını da dünyada kaçırmam.
Dün gösterime girer girmez filme gittik.E beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım.Pek çok kişi filmde Hollywood klişelerinin olduğundan bahsetmişler.Ben bunlara takılmadım.Yani sonuçta bizde her şeyi başka bi şeye benzetip sonra da "özgün olmamış" diye çamur atmak artık neredeyse klasikleşti.Bence filmin konusu bugüne kadar benzeri olmayan bir konu.Filmle ilgili fazla ayrıntı vermek istemiyorum spoiler olmasın.Tecavüz ve pedofili suçlarından hapse girip sonra da afla çıkan insanların aynı suçu işlemeleri nasıl önlenebilir?Film bu sorunun cevabını vermiyor tabiiki ama bu konuyu işleyen ilk film ve ahlaki çöküntünün her gün daha ciddi boyutlara ulaştığı ülkemizde böyle filmlerin olması çok önemli bence.
Onun dışında Berrak Tüzünataç, Ceyda Düvenci ve Ozan Güven'in rolleri hafif tutulmuş.bence çok da sorun değil.Kenan İmirzalıoğlu'nu çok beğendim.Hem iyi, hem kötü karakterleri çok başarılıyla canlandırabiliyor.Sonuçta bence bu yılın en güzel filmlerinden biri.Kesinlikle iyi bir gişeyi de hakediyor.Tavsiye ederim.

1 yorum:

cecilia dedi ki...

ya bende çok merak ediyorum bu filmi, hava böle olmasaydı bugün gitmeyi düşünüoduk ama artık haftaya erteledik. Benimde içime güzel bi film gibi doğuyordu bakalım :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter