Gelinler İçin Saç Modelleri

Bu fotoğrafları koymayı hediye çekilişi yaptığım zamanda benden gelinlerle ilgili yazılar isteyen izleyicim hatırlattı diyebilirim.Hoş modeller var, özellikle bantlı modeller bu sene çok favori.Özellikle ilk resimdeki modele ve alttaki deniz kabuklu taca bayıldım...

A follower from my giveaway demanded those photos from me.There are very cute models, especially hair bands are very favorable this year.I adored the first pic and the one with the band made of sea shells.














3 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ben bu modelleri kuzenimin düününde kullansam :)

Stil Direktoru dedi ki...

BLOOM şekeri 1. görünce yeniden evlenesim geldi düğün olsa da saçlar uzasa yaptırsam

BLOOM dedi ki...

@zeynep canım iyi kuaför bulursan yaptır hatta bana da resmini yolla:)
@stil direktörü kesinlikle evlenesim geldi, sevgiliye de gösterdim resimleri...

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter