Shelax Ürünleri


Bu postu hazırlamama sebep olan Shelax'tan Selma Hanım'a çok teşekkür ederim.Sayesinde bu güzel ürünnlerle tanışma fırsatı buldum.Bana yolladıkları paketten çıkan tüm ürünleri maalesef henüz deneyemedim çünkü zaten dün geldiler.Ama denediğim 3 tanesinden çok memnun kaldım.Denediğim ürünlerin resimleri bunlar:
Ben hepsinden çok memnun kaldım özellikle o minik ve yuvarlak olan harika.Minik olduğu için sorunlu herhangi bir bölgede kurtarıcı oluyor.Yazlık ayakkabılarda çok daha fazla kullanacağıma eminim.En güzel özellkilerinden biri de ayakkabıya çok iyi yapışıyor olması ama çıkartmak istediğinizde de geriye hiç iz bırakmaması.Ben 3. resimdeki ürünü daha önce de başkla bir markadan kullanmıştım ama bu kadar iyi değildi kesinlikle.Düşünsenize yazın bir düğündesiniz ve ayakkabınızdaki o silikon tabanlar düğün koşuşturmasında yerinden kaymış ve korkunç görünüyor, üstelik ayaktaki acı da cabası.İşte bu benim başıma geldi.Shelax ürünleri ise kullanırken asla kaymıyor.Üstelik yıkanabilir özellikli olduğu için hijyene önem verenler için de çok kullanışlı.Yerinden çıkarırken ne kadar yumuşak olduğu hissediyorsunuz zaten.Benim hassas bir cildim var.O minik yuvarlaklardan biri bugün bir kaç saat direk cildime temas etti ve herhangi bir alerjik reaksiyon da yapmadı.Benden tamamen geçer not almış bu ürünleri severek kullanacağım.Fotoğraflar ürünlerin web sitesinden alınmıştır.

2 yorum:

yaprakela dedi ki...

bende en kısa zamanda alıp denıyecegım her yenı ayakkabı aldıgımda vuruyor yenı ayakkabı almak bana kabus oluyor :(

Ayşegül dedi ki...

merhabaa canım, kitabımı okudum ve bloğumda bu şahane kitapla ilgili bir yazı yazdım. tekrar teşekkürler...

http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/02/keske-gercek-olsa-romantik-komedi.html

sevgiler :)

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter