Bugün YKM'de

Eee artık okullar açıldı ve ben yine Ankara'ya döndüm.Her yerde indirim olunca gözüm dönmedi desem yalan olur.Ama fazla abartmadım.Okul çıkışı YKM'ye ışınlanmak zor olmadı tabii:)Uzun zamandır renkli nemlendirici almak istiyordum.Fondöten her ne kadar cildimde kapatılması gereken çok şey olsa da bence günlük kullanımda bana göre değil.Onun yerine renkli nemlendirici+ pudra ikilisini tercih ettim.Bende Stila'nın renkli nemlendiricisi var ama cildimde biraz sivilce yapınca kullanmayı bıraktım.Bugün de ani bir kararla gidip Bobbi Brown'da aradığımı buldum.Benim rengim extra light ve cildime tam uydu.Görünmez oldu.Çok hoşuma gitti çünkü Clinique'den almayı düşündüğüm renk daha sarı gelmişti bana.Tabii fiyat olarak da Bobbi biraz tuzlu geldi ama fondöten de alsam aynı miktarı gözden çıkarmıştım zaten.Kullandıkça yorumlarımı daha ayrıntılı yazarım.
Edit:Aldığım günden beri kullanıyorum ve çok çok memnunum.Hiç sivilce yapmadı ve o kadar hafif bir formülü var ki yüzümde hiç ağırlık yapmıyor.Kesinlikle güzel nemlendiriyorve biterse mutlaka ekrar alırım.Sanırım ben aradığımı buldum:)

Sonra da yukarı ayakkabı katına çıktım neler var diye.Normalde çantalara mutlaka bakarım ama bu sefer sadece o tatlı kırmızı ayakkabıya baktım.Bir kaç dergide resmini görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti ama nasıl olsa kalmaz diye düşünmüştüm.Çünkü bu indirim zamanı çok tehlikelidir.Tüm hatunlar, ben de dahil, normalde almayacağımız şeyleri bile sırf indirim diye alırız."Aaaa bu parayı nelere vermiyoruz, insanın eline yapışır ayol, bu indirim kaçmaz" diyen kapıyor:)) Hah işte bu sefer de ben kaptım.Fiyatı 32 liraya inmişti.Son kalan 38i ben aldım ama 39 vardı.


Son olarak da öğrendim ki 25-26-27 Şubat'ta Bobbi Brown'da seçili ürünlerde %30 indirim olacakmış.İhtiyacı olanlar baksın derim.Herkese istediğine kavuştuğu mutlu indirim zamanları diyim bari:)

2 yorum:

Pell-in dedi ki...

Bende ilk defa renkli nemlendirici kullandım.Oda stilanın. Bana sivilce falan yapmadı hatta fondotenden daha çok sevdim ama bu bitince bende daha kaliteli birşey almayı düşünüyorum paraya kıyıp (:

BLOOM dedi ki...

Benim sivilcelerim arttı, birebir stila yüzünden mi bilmiyorum ama internette de pek çok kişide sivilce sorunu yaptığını duyunca devam etmedim.Bobbi de çok fazla renk var diye onu seçtim sen de bi ara bak istersen canım.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter