3 Komik Film

Bence son zamanlarda güzel yerli filmler çıkmaya başladı.Ben normalde komedi filmlerini pek izlemesem de izlediğim zamanlarda özellikle Türk filmlerini tercih ediyorum.Sanırım pek çok insan da artık yerli yapımlarla barıştı ve Yeşilçam'a tekrar yüzünü döndü. Her ne kadar ben izlemesem de Recep İvedik'in box office rakamları da bunları yalanlamıyor.Bu 3 filmi de son zamanlarda gerçekten sevdiğim için yazmak istedim.

Yahşi Batı'yı pek çok eleştiren oldu argo içeriği sebebiyle.Ben Cem Yılmaz tarzını çok sevdiğim için sanırım bana pek batmıyor bunlar.Gora da küfürlü diyorlar ama benim izlemeye doyamadım en komik filmlerden biridir.Neyse Yahşi Batı'yı da 2 kere izledim ve çook güldüm.Ayrıca Ozan Güven her zamanki gibi süperdi.Ben ona liseden beri hayranım zaten.Behlül, Ezel falan mühim değil.Hepsinden geçer Ozan Güven'i severim:)) Ayrıca Uğur Polat'ın rolü de çok hoş olmuş, güzel bir ayrıntıydı filmde.Zafer Algöz'den bahsetmeden de olmaz.O nasıl bir şivedir, günlerdir hala ona gülüyoruz.Taaa Okan Bayülgen'in programından beri çok severim, bu filmde daha çok görmek süper oldu.Özetle güzel filmdir Yahşi Batı; gidilmeli, görülmeli.

Romantik Komedi filmine kardeşimle gittik ve acayip eğlendik.Çok renkli bir film olması çok hoşuma gitti.Oda arkadaşlarımla olan muhabbetleri hatırladım ve çok güldüm.Bu tip filmlerin sonu başından bellidir zaten, mutlu bitecektir, ama ben bu filmde arada olan şeylerde çok eğlendim o yüzden bence kız kıza gelinip izlenecek en hoş filmlerden biri.Gürgen Öz'ün karakterini hem çok sevip hem de sinir oldum.Çünkü çok gerçekçi olmuştu:) Sözün özü, eğlenceli 2 saat için gidin bence paranız boşa gitmeyecek.

Eyvah Eyvah'a dün gittim sevgiliyle.Biz zaten Ata Demirer hayranı insanlar olup, onun sovunu ezbere biliyoruz e şimdi filmi de olunca gitmemek olmaz.En beğendiğim tarafı içten olması.Sanki o karakterlerin hepsi gerçek gibi.Demet Akbağ zaten nirvanaya ulaştı artık.En son O... Çocukları'nda hayran olmuştum, şimdi bu filmde de çok başarılı buldum.Ayrıca bacakları taşş yani onu da söylemeden edemiycem.Bu kadar yetenekli insan bir araya gelince kötü bir şey çıkar mı zaten?Ez cümle, çok tatlı bir film olmuş, e gidin gari:))

2 yorum:

Toz Pembe Dünyamdan dedi ki...

Bu 3 filme yakın zamanda ben de gittim.En çok beğendiğim eyyvah eyvah oldu.Romantik komedi ise nedense tam bir hayalkırıklığı idi benim için.Soğuk,yavaş ve bazı oyuncuları çok zayıf buldum.Tabiy kişiye göre değişir bu.Gitsinler,görsünler : )

nilgün dedi ki...

3'ünü de seyrettim ve bayıldım..Eyvah eyvah çok komik, çok gerçek, küfürsüz, sıcacık bir film. Romantik Komedi tam kafa dağıtmalık, kızkıza harika vakit geçirdir. Cem Yılmaz fanı olduğum için her yaptığına giderim zaten..Bence 3'ünü de kaçırmayın..

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter