Doğumgünüm İçin...




Şimdi benim doğum günüme çok az kaldı ya, keşke bunlar benim olsa diye içim pır pır ediyo.Olmasına olmaz ama yine de gönül ferman dinlemiyor:)Lola çok hafif bir koku hatta tenimde kalmadı bile ama kıyafette süper kalıyor o yüzden bi şekilde almak istiyorum.Zaten 50ml'den fazlasını kullanamıyorum çünkü bir süre sonra baş ağrısı yapabiliyor.En iyisi bittikçe yeniden almak.Yüzük ise en son gözüme takılanlardan biri.Sevgiliye selam olsun diyorum, sen al ben asla çıkarmam söz diyorum daha ne diyim:)) Sigma fırçaları da herkes yazdı, sevdi, çoook beğendi ama ben bi türlü tam emin olamadım.E biri hediye etse de şu kafamdaki karmaşaya bi son verse istiyorum.(yuh artık bendeki, yüzsüzlüğün de sınırı yok)
Hmm şimdi de tüm bu maddiyatçı ve açgözlü halimizden sıyrılıp aslolan noktaya gelecek olursak; (garanti reklamlarından çalıntı yaparak söylüyorum) benim bu doğumgünümden beklentim babam, kızkardeşlerim, sevgilim ve kuzenimle beraber olmaktır.Güzel bir doğumgünü için bi tane doğumgünü kızı, sevgi dolu bir aile, bir de pasta gerekir.Babamlar bize gelirse çok eğleniriz; gelmezse sonra eğleniriz:))) Şİmdilik böyle.İstekler sonsuz gerçekten ama hiç bir şey mutlu geçen bir kaç saatin yerini tutamıyor...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter