Dantelorgum'den İnanılmaz Hırsızlık

Dün gece yatmadan bloglara bi bakınca Shewolf'un şu postunu okudum.Dantelorgum blogundaki emek hırsızlığından ve şerefsizlikten bahsediyordu.Böyle şeylere çok kızarım ve birbirimize destek olmak gerektiğine inanıyorum.Hemen bahsettiği siteye girip postlara bakmaya başladım.Kendi yazılarımdan biri de dahil olmak üzere bazı blogger arkadaşların yazılarını buldum.Hemen bu arkadaşlara da yorumla haber verdim.Lütfen bu konuda birbirimize destek olalım ve bu gibi saygısız insanlara karşı gerekirse hukuki yollara başvuralım.O kadar sinirliyim ki her türlü fikre varım yeter ki bi şeyler yapalım.
Edit:sinirle aramaya devam ettim ve o adi insanlar neredeyse tüm yazılarımı almışlar.BU kadar da olamaz artık.

3 yorum:

lady Odeur dedi ki...

bi de her yazıya kaynak gösteremeyiz gibi saçma bi açıklama yazmışlar. bence de bu konuda derhal bi şey yapılmalı

Dominika dedi ki...

canım şimdi gördüm mesajı bende blogumda iyice bir döşedim. okursan ve yayarsan sevinirim.

Adsız dedi ki...

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter