Milka Chocolate Dessert

Yok böyle bir lezzet.Geçenlerde sınav öncesi merak edip almıştım.O kadar güzeldi ki bitirmeye kıyamadım.Arasındaki köpük olduğu söylenen o yumuşacık çikolatanın tadı muhteşem.Benim gözümde milkanın kendini aştığı noktadır.Magnum fondanların bazen biraz ağır gelen tadı bunda yok.Dilin üstünde eriyen mutluluk diyim daha ne olsun. Diyette olanlara da ayıp oldu biraz ama artık kusura bakmasınlar.Bence 1-2 günde bir bundan bi kare diyeti falan bozmaz tam tersine diyetteyim diye bu güzellikten mahrum kalmıyorum diye şevk verir yaaaaa.Hemen ahkam kesmezsem olmaz:)

9 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bugün beyazını yedim ama bununda hatırın için tadına bakıcam:)

BLOOM dedi ki...

ben de uzun zamandır beyazını yememiştim.hatırlattın valla:)

Phantom of the Cinema dedi ki...

"O kadar güzeldi ki bitirmeye kıyamadım."

Bu nasıl bir tanımlamadır. Aramızda diyet yapanlar olabilir :) Ben mesela. Gerçi çikolatayı sevmem zaten ama yani öyle bir anlatmışsın ki şimdi kütüphaneye giderken almak zorunda hissettim. Bir beyaz bir de bundan mı alsam? :)

BLOOM dedi ki...

Çikolatayı sevmesen bile bi tadına bak.çocukluğumdan beri böyleyimdir ben bi şeyi çok seversem bitirmek istemem.sonra bi daha hiç bulamazmışım gibi gelir.abarttım biliyorum ama daha fenası var.bu mantıkla küçükken en güzel oyuncaklarımla da oynamaya kıyamazdım.çok oynarsam yaşlanacaklarını düşünürdüm:)))))

Phantom of the Cinema dedi ki...

Tadına bakmadan duramam zaten. Çikolatayı çok sevmesem de köstebek pasta vb. şeylerin içinde gayet güzel yiyorum. Oyuncaklarının yaşlanacaklarını düşünmen de ilginçmiş. Ben de onlarla oynamazsam ya da biriyle diğerinden daha fazla oynarsam bana alınacaklarını, küseceklerini düşünürdüm :)

BLOOM dedi ki...

ooo küsme meselesi apayrı.sırf o yüzden yatmadan önce hepsine tek tek iyi geceler derdim.ben cidden bunak bi çocukmuşum:)

EzgiDi dedi ki...

yıllar önce sütlüsünü yemiştim bu köpüklü çükolataların, bu sanki biraz daha bitter duruyor :)

bu aralar çikolata deyince aklıma brownie intense geliyor, ama ne yazık ki çoğu yerde kalmamış :( Hatta fabrikada ürün kalmadığından bize getiremiyorlar dedi sorduğum satıcı...

Neşetuana dedi ki...

Ben de milkayı tercih ediyorum.Sütsüz çikolatalar acı oluyor.
Dilin üstünde eriyen mutluluk tabiri de tam çikolata tadını tasvir etmiş :)

justuntitled dedi ki...

üşenmesem markete gidicem simdi haa! :)

http://makyajseverr.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter