Fosforlu Cevriye


Ankaralılar bilir bu oyun uzun zamandır kapalı gişe oynuyor.Bilet bulmak çok zor çünkü zaten genelde devlet kurumları veya özel şirketler toplu alım yapıyor.Ben Türkan Şoray-Temel Gürsu ikilisinin oynadığı filme bayılan biri olduğum için, bunu da izlemek artık takıntı olmuştu bende.Konuların farklı olduğunu biliyordum.Çünkü oyundaki Fosforlu Cevriye bir hayat kadını (ama bu tabirin hakkını veren bi kadın) ama filmde Türkan Şoray zengin bir kız ama babasının intikamını almaya çalışırken Tanju Gürsu'ya (doğal olarak)aşık oluyor.Tiyatrodaki Fosforlu Cevriye de imkansız birine, idam mahkumu bir koministe aşık oluyor(off Uğur Çavuşoğlu aşkım da yeniden depreşti ki hiç sormayın).Hikaye de zaten burda can yakmaya başlıyor."Bana siz dedi" diyerek asık olduğu adamı kurtarmaya çalışıyor.Fosforlu Cevriye ona şık olan tüm erkeklere, etrafındaki kalablığa rağmen çok yalnız ve herkesin bir yıldızı olduğuna inanacak kadar da saf yürekli.Söylediği şarkılarda öyle bir hüzün var ki artık oyunun sonunda tutamadım göz yaşlarımı.Oyun boyunca pek çok kez ağlamaya yaklaşıyorsunuz ama öyle bir kurgu var ki tam o anda çok komik şeyler oluyor, coşkulu danslar, şarkılar giriyor araya.Oyuncular, müzikler her şey harika ama ben en çok dönen sahneyi beğendim.Pek çok mekan olduğu için sahnede dönen bir orta sahne var.Oyunun baş rol oyuncusu olan Feray Darıcı mart ayında sanırım bir ses problemi yaşadığı için oyun sezonu erken kapatmıştı ama biz 16 mayıstaki özel gösterime yer bulabildik.Sanırım önümüzdeki tiyatro sezonunda devam edecekler.Oyunun tanıtım videosu ve daha çok fotoğraf için buraya tıklayabilirsiniz.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter