L'Occitane Purifying Rice Toner

Bloga yazmayalı aylar olmuş, nerdeyse ben bile bitti mi acaba derken dayanamadım yazıyorum yine.Bu zamanda çoook fazla şey oldu.O kadar çok iniş çıkıştan sinüs grafiğine döndü hayatım.İlginç bir yaz oldu 2010.Neyse bu süre içinde yeni aldığım ürünlerden bahsetmeye devam...
Aslında tonik olarak Dr. Murad Clarifying toner kullanıyordum ki postu da burada.Ama sevgili toniğim bitince ben de yeni bir şey denemek istedim.Ve kararım L'Occitane Kırmızı Pirinç tonik oldu. Daha önce makeupalley'de yorumlarını görmüştüm ve iyi matlaştırdığı için denemeye değer dedim.(makeupalley yorumları için buraya)Benim cildim çok hassas ve karma üstelik de civilce sorunlarıyla boğuşuyorum.Bu yüzden de her ürün beklentilerimi karşılayamayabiliyor.Ama bu tonik gerçekten cildimi matlaştırdı.Özellikle makyaj altı için çok güzel.Ayrıca cildimdeki yağlanma sabah kalktığımda (şu sıcak havalarda tuz biber oldu) çok fazlaydı ama bu tonik süper bi şekilde onu da halletti.Kesinlikle başarılı bi ürün, tavsiye ediyorum.Son olarak sitedeki açıklaması da şöyle:

Kırmızı Pirinç Tonik - Purifying Rice Toner

Bu iki evreli taptaze tonik mükemmel bir matlık sağlar! Karma ve yağlı ciltlere önerilen bu tonik ilk evrede arındırır, ikinci evrede ise matlaştırır ve cildi tazeler. Mükemmel bir şekilde temiz hale getirir. Tolerans dermatolojik olarak test edilmiştir.


It's been ages since my last post and even i lost hope to continue sometimes.But here i am again.Well my life had so many ups and downs so that it was like a sine function graph.Anyways, i will keep writing...

Actually i was using Dr. Murad Clarifying toner which i made a post here but it's finished now i wanted to try a new one.And i chose L'Occitane Purifying Rice Toner.I've seen the reviews on makeupalley and i thought it was worth a shot for its matte finish.(makeupalley reviews are here)My skin is sensitive, combo and acne prone so not every product can fullfill my needs but this one could:) It mattified my skin really well and i think it's a good base for makeup.I usually have very oily, shiny skin in the mornings(special thanx to those uber hot summer air) and this toner is my cure for that now. Definitely a succes and great product.Highly recommended!Lastly here is what it says on the website:

Purifying Rice Toner

This fresh bi-phase toner giving a perfect matte finish! Recommended for combination and oily skin, the first phase of this toner purifies and the second phase mattifies, leaving skin fresh and perfectly clear. Tolerance dermatologically tested.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benim de aynen karma/yağlı cildim ve ergenlikten çoookta çıkmama aldırış etmeyen ve aniden çıkabilen sivilcelerim var

çok güzel anlatmışsın toniği merak ediyorum not alıcam bi yerlere benimki bitince alırım

Adsız dedi ki...

dermatolog önei almamıza gerek var mı ? yoksa kendimiz alabilir miyiz ?
çok iyi yazmıssın teşekkürler
beklerim


http://habinos.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Bana Ulaşmak İçin...

...mail adresim:
sparklypages@gmail.com

Sohbet Kutusu:))

Blog Listem

İzleyiciler

Gelip Görüp Fethedenler

Site Meter